ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'empresa de serveis de gestió i atenció de clients Unísono incorporarà més de 60 llocs de treball a l'oficina de Barcelona

Imatge per defecte


•    El 2015, el centre de Barcelona preveu quadruplicar la seva facturació i assolir els 3,5 milions d’euros.
 
•    L’empresa, instal·lada a Barcelona des del 2013, ha comptat amb el suport de la Generalitat a través d’Invest in Catalonia.
 
•    Unísono té la seu social a Madrid i, a més de Barcelona, és també present a Vigo, Gijón, València, Santiago de Xile, Bogotà i Jersey City.
 
L’empresa proveïdora de serveis de gestió i atenció de clients Unísono incorporarà en el seu centre de Barcelona més de 60 llocs de treball durant els pròxims dos anys, que se sumaran als 116 que té actualment.
 
Unísono va obrir el centre que té a Barcelona a finals del 2013 i ha comptat amb el suport d’Invest in Catalonia, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres de la Generalitat. L’empresa preveu augmentar la facturació a Catalunya fins als 3,5 milions d’euros aquest any, respecte als 800.000 del 2014.
 
Segons Sandra Gibert, directora general de Unísono, “l’obertura d’aquest centre és el resultat de la confiança i lleialtat de molts clients, i representa una gran oportunitat i porta d’entrada a companyies europees assentades a Barcelona que busquen un partner de negocis com nosaltres”.
 
La companyia compta amb 11 centres d’operacions distribuïts entre l’Estat espanyol (quatre a Madrid, dos a Vigo, i un a Gijón, València i Barcelona), Santiago de Xile i Bogotà; i una oficinal comercial a Jersey City, als EUA. Entre tots sumen prop de 6.000 empleats, treballen per a més de 90 clients i superen els 112 milions d’euros de facturació.
 
Des del seu centre de Barcelona, de prop de 620 m2 de superfície, Unísono gestiona clients de gairebé tots els sectors com retail, automoció, consum, telecomunicacions i assegurances, entre d’altres.
 
Els tipus de projectes amb què més ha treballat l’empresa durant el darrer any han estat el disseny i implantació d’estratègies d’experiència de client, la consultoria en múltiples canals, l’anàlisi de l’estructura de comerç electrònic, l’optimització de processos i el cicle de vendes.

L'empresa de serveis de gestió i atenció de clients Unísono incorporarà més de 60 llocs de treball a l'oficina de Barcelona