Utilitzem Cookies pròpies i de tercers per a personalitzar el contingut de la web, proporcionar anuncis més rellevants per a vostè i els seus interessos així com per a analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre com vostè utilitza el nostre lloc web amb els nostres socis d'analítica. A continuació, pot acceptar totes les Cookies clicant el botó "Accepto" o configurar o rebutjar el seu ús clicant
AQUÍ.L’Índex d’intensitat exportadora analitza en quins mercats les vendes de les empreses catalanes a l’exterior tenen més marge de millora i camí per recórrer
Les exportacions catalanes a l'Equador han arribat als 126,3 milions d'euros l'any 2019. Els principals productes catalans que s'hi exporten són maquinària, peces de vestir i matèries colorants.
Els principals sectors amb majors oportunitats de negoci a Xile són el de l'alimentació, l'electrònica i l'electricitat, la indústria 4.0, la maquinària i béns d'equipament i l'economia circular , entre d'altres.
El Perú és un mercat que el 2019 va créixer un 2,1% i que ofereix oportunitats de negoci principalment en els sectors de les maquinària agrícola o la salut, entre d'altres.
Colòmbia és un mercat destacat de Sud-Amèrica que presenta oportunitats de negoci a l'alça en sectors com l'equipament mèdic, els productes químics i les TIC.
El mercat del Brasil ofereix bones oportunitats en sectors com la química, la maquinària i els productes farmacèutics.
L'Argentina és un dels mercats més rellevants de l'Amèrica Llatina on les empreses catalanes hi poden trobar oportunitats en sectors com la salut, l'educació o les noves tecnologies.
Com està afrontant la crisi de la Covid-19 el Brasil? I el seu teixit empresarial? Les empreses catalanes amb negocis al país hi seguiran tenint oportunitats? El director de l'Oficina Exterior d’ACCIÓ a Sâo Paulo, Josep Maria Buades, ens posa al dia de la situació en aquesta entrevista.
La irrupció de les tecnologies de la indústria 4.0 ofereix una nova via per al desenvolupament del negoci internacional de les empreses industrials; un complement als models clàssics de distribució i implantació que segueixen funcionant bé a mercats com Polònia o el Brasil
Conèixer els diferents sistemes, canals de comercialització, registres i barreres a l’exportació; i les diferències existents entre els diferents països, és la millor recepta per operar a l’altra banda de l’Atlàntic.