llista-manual-botons-vols-fer-mes-negocis
llista-manual-botons-sectors
Activitats i missions de l'àmbit del paper, cartró i packaging
Consulta la informació d'activitats anteriors
Oportunitats de negoci vinculades al paper, cartró i packaging
Polònia
Paper, cartró i packaging
Packaging: solucions innovadores i personalitzades
Eslovènia
Paper, cartró i packaging
Paper, cartró i packaging a Eslovènia
Amb aquestes condicions òptimes, la indústria de paper i cartró té molt de recorregut a desenvolupar a Eslovènia, amb un teixit industrial potent que li dona suport. A més, de manera correlacionada, es donen moltes oportunitats d'inversió en packaging, amb l’ús de productes derivats de la fusta per donar solucions a l'envasament. Es presenten també oportunitats en el packaging de fusta.
Mèxic
Paper, cartró i packaging
Packaging - embalatge sector farma - cosmètic i alimentació
Indonèsia
Tailàndia
Paper, cartró i packaging
Packaging i tractament dels aliments
Una conseqüència directa d'aquesta evolució és el canvi d'hàbits en alimentació, en particular l'augment del consum d'aliments empaquetats per al seu consum ràpid. S'estima que de 101.000 milions d'unitats el 2016, el país passarà a produir-ne 130.000 milions el 2020, un creixement acumulatiu anual del 5,2 %. El mercat domèstic de Tailàndia és més petit. No obstant això, el país ho compensa amb escreix perquè és un dels principals exportadors internacionals del sector de l'alimentació, sobretot en productes poc elaborats (arròs, tonyina, marisc, pinya i pollastre), però també en productes elaborats i precuinats
Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
Últimes notícies sobre paper, cartró i packaging
-
- 06/12/2020
-
- 25/9/2020
-
- 20/9/2020
-
- 29/7/2020
-
- 05/7/2020
S'observa un interès per embalatge de plàstics, paper, cartró i solucions ecològiques. El creixement del sector d'embalatge està impulsat per un creixent consum intern, canvi de l'estil de vida i tendència a l'alça en l'exportació. Alhora, augmenten els requeriments dels clients que busquen un embalatge cada vegada més sofisticat. Un consumidor de l'Europa occidental consumeix embalatge per un valor d'uns 300-400 EUR a l'any, mentre que a Polònia és d'uns 100 EUR menys, fet que indica el potencial del sector.