• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Indonèsia

Indonèsia, l'economia més important del sud-est asiàtic

Indonèsia és l'economia més important del sud-est asiàtic i el quart país més poblat del món, amb més de 260 milions d'habitants. L'abundància de matèries primeres i una cultura empresarial heretada del colonialisme holandès converteixen aquest mercat en un dels més atractius de la regió.

Activitats i missions sobre Indonèsia, el sud-est asiàtic i Oceania

Consulta la informació d'activitats anteriors

Dimarts, 19 setembre 2017

Oportunitats de negoci a Indonèsia, al Sud-est asiàtic i a Oceania

Infraestructures i construcció

Austràlia

Infraestructures i construcció


Infraestructures viàries i construcció d'habitatge

Amb una població de 24,5 milions d'habitants, Austràlia disposa de 10,3 milions d'habitatges amb una proporció de 74 % cases i 26 % pisos.
El preu de l'habitatge s'ha disparat a les ciutats i s'estima que el valor d'aquests 10 milions d'habitatges superarà els 6,5 trilions de dòlars australians el 2017, essent 4 vegades el producte interior brut del país. Pel que fa a les infraestructures, els governs de les principals ciutats estan invertint en la construcció de vies ràpides de connexió entre els suburbis i els centres econòmics i financers de les ciutats. Un exemple d'aquesta inversió seria el projecte Westconnex a la ciutat de Sydney i que esdevindrà una artèria per al vehicle d'ús privat que facilitarà l'accés dels residents de la zona oest al centre de la ciutat.
Restauració, turisme, cultura i oci

Austràlia

Restauració, turisme, cultura i oci


Atracció del turisme australià

El flux de turistes australians cap a Catalunya va superar els 65.000 viatgers el 2015 i l'1% dels creueristes que surten de Barcelona provenen d'aquest mercat emissor.
Catalunya no està encara entre les principals preferències de destinació de viatge dels turistes australians. Austràlia és un dels mercats emissors més importants d'Àsia-Pacífic, després de la Xina, el Japó i Corea. El perfil del turista australià està sobre la cinquantena, amb estudis universitaris i un poder adquisitiu alt, que se sent atret pels viatges culturals que combinen la gastronomia i la pràctica de l'esport a l'aire lliure.
Mobile & Gaming

Singapur

Mobile & Gaming


Indústries de la creativitat

Singapur és ja una economia del coneixement ben establerta. El pas següent encetat pel Govern del país és la transformació cap a una economia creativa d'alta tecnologia.
En aquest sentit, els sectors sobre els quals s'està posant major èmfasi en l'actualitat són els de l'animació, la programació de jocs, el disseny industrial, però també indústries relacionades amb el lifestyle com ara els esports, les arts visuals i les actuacions. A títol d'exemple, a Singapur opera des del 2010 Singapore Freeport, la major zona d'emmagatzematge d'alta seguretat del món per a les arts i col·leccionables de valor elevat.
Smart Cities

Singapur

Smart Cities


Solucions urbanes i smart cities

Des del llançament del programa Smart Nation de Singapur l'any 2014 els desenvolupaments al seu entorn han crescut exponencialment.
L'any 2016, Singapur ja va passar a ser smart city número 1 del món segons Juniper Research. El 2017, el programa Smart Nation guanya més força amb la creació de la Smart Nation and Digital Government Group (SNDGG) integrant l'equip original del Smart Nation Program Office i afegint equips del Ministeri de Finances i del Ministeri de Comunicacions i Informació.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?