• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Singapur

Singapur, centre de negoci del sud-est asiàtic

Singapur és un mercat altament desenvolupat, obert, estable i amb una renda per càpita més elevada que la de la majoria de països desenvolupats i un atur pràcticament inexistent. Passa per ser el centre logístic d'Àsia i és un dels llocs del món on és més fàcil fer-hi negocis. Té una fiscalitat molt competitiva, una legislació laboral "pro-business" i l'anglès està consolidat com a idioma de negoci.

Activitats i missions sobre Singapur, el sud-est asiàtic i Oceania

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci a Singapur, al sud-est asiàtic i a Oceania

Salut i equipaments mèdics

Malàisia

Singapur

Tailàndia

Vietnam

Salut i equipaments mèdics


Tecnologies mèdiques

A banda del potencial del sector de tecnologies mèdiques al mercat domèstic mateix de Singapur, aquest país pren també el paper de porta d'entrada a Àsia, en part gràcies a la forta expansió asiàtica dels principals grups mèdics del país.
Addicionalment, Singapur fa d'incubadora per a start-ups en tecnologies mèdiques que primer desenvolupen el seu negoci localment i, a posteriori, s'expandeixen per la regió. Hi ha més de 100 pimes de tecnologia mèdica al país, a on el sector ha passat d'un valor de producció de 1.500 milions d'USD el 2000 als 5.500 milions el 2014.
Smart Cities

Singapur

Smart Cities


Solucions urbanes i smart cities

Des del llançament del programa Smart Nation de Singapur l'any 2014 els desenvolupaments al seu entorn han crescut exponencialment.
L'any 2016, Singapur ja va passar a ser smart city número 1 del món segons Juniper Research. El 2017, el programa Smart Nation guanya més força amb la creació de la Smart Nation and Digital Government Group (SNDGG) integrant l'equip original del Smart Nation Program Office i afegint equips del Ministeri de Finances i del Ministeri de Comunicacions i Informació.
Continguts digitals i audiovisuals

Singapur

Continguts digitals i audiovisuals

TIC i transformació digital


Economia i transformació digital

El Govern de Singapur té l'objectiu de convertir la ciutat-estat en la capital digital d'Àsia. Google, Twitter, Netflix... tenen la seva seu asiàtica al país.
El Govern és també un fort comprador, amb més de 2.200 milions de dòlars en licitacions d'infraestructures TIC, serveis de dades i serveis digitals, el 2015. En l'actualitat, el 50 % de les dades de tot el Sud-est Asiàtic es capturen en centres de dades establerts a Singapur. Hi ha un interès especial en les àrees d'analítica de dades i ciberseguretat.
Alimentació

Singapur

Alimentació

Alimentació especialitzada i gurmet

Logística, e-commerce i distribució


Béns de consum i productes d'alimentació

Segons un estudi de PWC, més d'un terç de les famílies de Singapur guanyaran l'any 2018 més de 150.000 USD anuals, amb la demanda generada corresponent per a productes de consum, béns per a la llar i productes d'alimentació de qualitat.
Durant dècades, Singapur ha estat la principal destinació de shopping d'Àsia i encara manté aquest rol, tot i la forta competència del consum a través de mitjans electrònics, particularment via telefonia mòbil. A l'elevat poder adquisitiu de la població local cal doncs afegir el consum efectuat pels visitants de països veïns del Sud-est Asiàtic, així com de l'Índia i particularment de la Xina.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Singapur: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial