• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Filipines

Un mercat jove i en creixement

Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.

Activitats i missions sobre les Filipines, el Sud-est asiàtic i Oceania

Consulta la informació d'activitats anteriors

Dimarts, 19 setembre 2017

Oportunitats de negoci a les Filipines, al sud-est asiàtic i a Oceania

Infraestructures i construcció

Austràlia

Infraestructures i construcció


Infraestructures viàries i construcció d'habitatge

Amb una població de 24,5 milions d'habitants, Austràlia disposa de 10,3 milions d'habitatges amb una proporció de 74 % cases i 26 % pisos.
El preu de l'habitatge s'ha disparat a les ciutats i s'estima que el valor d'aquests 10 milions d'habitatges superarà els 6,5 trilions de dòlars australians el 2017, essent 4 vegades el producte interior brut del país. Pel que fa a les infraestructures, els governs de les principals ciutats estan invertint en la construcció de vies ràpides de connexió entre els suburbis i els centres econòmics i financers de les ciutats. Un exemple d'aquesta inversió seria el projecte Westconnex a la ciutat de Sydney i que esdevindrà una artèria per al vehicle d'ús privat que facilitarà l'accés dels residents de la zona oest al centre de la ciutat.
Altres indústries del transport

Austràlia

Altres indústries del transport

Mobilitat sostenible


Serveis de transport públics: metro lleuger, metro i tren de rodalies

El 85% de la població australiana viu concentrada en les ciutats, que tenen un diàmetre extens amb nuclis de negocis que concentren l'activitat econòmica i financera.
La població viu en barris residencials i requereixen de mitjà de transport diari per arribar als districtes de negocis. L'encariment de la benzina, els elevats preus de l'aparcament, els grans col·lapses de circulació i la creixent consciència social en favor del medi ambient han portat les metròpolis a desenvolupar plans de mobilitat interurbana ambiciosos que inclouen el desenvolupament d'infraestructures com el metro de Sydney i Melbourne, el desenvolupament del metro lleuger en les ciutats mitjanes i també a Sydney, així com les millores en els trens de rodalies.
Alimentació

Singapur

Alimentació

Alimentació especialitzada i gurmet

Logística, e-commerce i distribució


Béns de consum i productes d'alimentació

Segons un estudi de PWC, més d'un terç de les famílies de Singapur guanyaran l'any 2018 més de 150.000 USD anuals, amb la demanda generada corresponent per a productes de consum, béns per a la llar i productes d'alimentació de qualitat.
Durant dècades, Singapur ha estat la principal destinació de shopping d'Àsia i encara manté aquest rol, tot i la forta competència del consum a través de mitjans electrònics, particularment via telefonia mòbil. A l'elevat poder adquisitiu de la població local cal doncs afegir el consum efectuat pels visitants de països veïns del Sud-est Asiàtic, així com de l'Índia i particularment de la Xina.
Smart Cities

Singapur

Smart Cities


Solucions urbanes i smart cities

Des del llançament del programa Smart Nation de Singapur l'any 2014 els desenvolupaments al seu entorn han crescut exponencialment.
L'any 2016, Singapur ja va passar a ser smart city número 1 del món segons Juniper Research. El 2017, el programa Smart Nation guanya més força amb la creació de la Smart Nation and Digital Government Group (SNDGG) integrant l'equip original del Smart Nation Program Office i afegint equips del Ministeri de Finances i del Ministeri de Comunicacions i Informació.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?