Solucions per a la llar i els equipaments col·lectius

El sector de l'hàbitat inclou tots aquells equipaments per a la llar i les col·lectivitats. El 42 % de les empreses de l'hàbitat a Catalunya dirigeixen els seus productes al canal contract: predominen els clients de l'hosteleria, la restauració, corporatius i comercials.

Activitats i missions de l'àmbit del moble i de l'hàbitat

Oportunitats de negoci vinculades al moble i l'hàbitat

Corea del Sud

Corea del Sud

Alimentació especialitzada i gurmet

Restauració, turisme, cultura i oci


Productes gurmet, ingredients i productes acabats. Productes monodosi

La dieta coreana està canviant, introduint nous productes i experiències culinàries occidentals. Actualment és relativament fàcil trobar varietats de formatges, embotits i altres ingredients d'orígens diversos.
Hi ha un major interès a provar productes que s'experimenten en els viatges, programes de televisió i restaurants. Paral·lelament està canviant l'hàbit del consum amb l'augment de la família unipersonal i el major poder adquisitiu i flexibilitat. Es busquen noves experiències culinàries. En els últims 10 anys, la font d'oci més important dels joves i no tan joves continua sent el tour gastronòmic (buscar, trobar i experimentar cuina reconeguda pels mitjans de comunicació i mitjans socials). El nombre de restaurants de cuina espanyola s'ha duplicat el 2016.
Xina

Xina

Alimentació

Logística, e-commerce i distribució


Els consumidors xinesos prefereixen productes d'alta qualitat

Els consumidors xinesos busquen productes d'alta qualitat i estan disposats a pagar preus més alts per aconseguir-los.
Amb el desenvolupament del comerç electrònic, la Xina s'ha convertit en el principal país consumidor d'articles diaris importats. Els sectors més prometedors són els de l'alimentació, les begudes, els productes sanitaris, la cosmètica i, finalment, els productes materns i infantils. El 2016, Xina s'ha convertit en l'importador número u de carn de porc d'Espanya i fins ara hi ha 29 empreses espanyoles del sector amb certificats d'exportació a la Xina.
Colòmbia

Colòmbia

Restauració, turisme, cultura i oci


Sector turisme en creixement constant

Des del canvi d'imatge del país, el turisme és un sector en creixement constant, que requereix de productes i serveis especialitzats.
Colòmbia assoleix any rere any els objectius fixats en arribades de turistes i pernoctacions. Aquest fet es tradueix en una forta inversió en construcció d'hotels i la compra de productes i béns d'equip per al canal Horeca. També, se sol·liciten serveis de consultoria relacionats amb el sector turístic, com poden ser estudis de viabilitat, desenvolupament de marques turístiques o incorporació de les TIC en el sector.
França

França

Logística, e-commerce i distribució


RETAIL: obertura de nous punts de venda

El dinamisme del sector detall a França continua sent molt rellevant. La presència a França d'una marca no només significa obrir el mercat francès, sinó tenir visibilitat a tot el món.
L'oficina exterior de París d'ACCIÓ compta amb una dilatada experiència en l'obertura de punts de venda de diferents sectors (moda, equipament per a la llar, alimentació, etc.) amb serveis d'assessorament a la creació de la filial, anàlisi de la competència, recerca de locals comercials, pilotatge de treballs de condicionament, selecció de personal, etc.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Moble i hàbitat: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial