• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

La filial de Barcelona de l'empresa suïssa Netcentric multiplica per 10 la seva facturació i arriba als 125 treballadors en 3 anys

Oberta el 2012, l’oficina catalana compta amb 125 treballadors aquest any i preveu doblar-los a finals del 2017.

Imatge per defecte
·     Oberta el 2012, l’oficina catalana compta amb 125 treballadors aquest any i preveu doblar-los a finals del 2017.
 
·     La filial a Barcelona de l’empresa suïssa rep el suport de Catalonia Trade&Investment, l’àrea d’atracció d’inversió estrangera de la Generalitat.
 
·     Netcentric està especialitzada en el disseny i implementació de solucions personalitzades de màrqueting digital basades en la tecnologia d’Adobe.

 
La filial de Barcelona de l’empresa suïssa Netcentric ha multiplicat per 10 la facturació de 2012, el seu primer any d’activitat a Catalunya, i ha ingressat 4,5 milions d’euros. Aquest creixement es veu reflectit també en l’increment de treballadors durant el mateix període: dels 12 inicials, l’oficina catalana tancarà el 2015 amb 125. La previsió és que aquesta xifra s’incrementi a 175 a finals de l’any que ve i fins a 230 a finals del 2017.
 
La filial a Barcelona de Netcentric compta amb el suport de Catalonia Trade&Investment, l’àrea d’atracció d’inversió estrangera d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa de la Generalitat.
 
Michael McCrae, director de la filial catalana de Netcentric, explica que es va triar Barcelona per instal·lar una de les primeres seus de la companyia per “una aglomeració de circumstàncies que vam trobar molt favorables, com són la qualitat de les universitats; la concentració de talent, sobretot en l’àmbit TIC; el bon nivell d’idiomes i d’experiència internacional; la ubicació geogràfica o les seves infraestructures, entre d’altres”. Sobre la filial catalana, McCrae afegeix que “Barcelona és una de les tres primeres oficines que vam obrir, i de les sis que tenim actualment, la que concentra un major nombre de treballadors, molt per sobre de les de Zuric, Munic, Londres, Frankfurt i Berlín”.
 
L’empresa suïssa, que està especialitzada en el disseny i implementació de solucions personalitzades de màrqueting digital basades en la plataforma Adobe Marketing Cloud, treballa per a companyies de tots els sectors d’activitat bàsicament de Suïssa, Alemanya i Regne Unit, tot i que també compta amb alguns clients d’altres països europeus o dels Estats Units.
 
Netcentric dissenya un programari personalitzat perquè l’empresa pugui gestionar tant els seus continguts digitals com analitzar el comportament i patrons d’ús dels seus clients, definir i dur a terme les campanyes de màrqueting o mostrar continguts a la web segons el perfil de l’usuari que la consulta, entre d’altres.

Netcentric al món
 
Netcentric va néixer el 2012 a Zuric i de seguida va obrir oficines simultànies a Munic i Barcelona. A finals d’aquell any eren 38 treballadors. L’any següent va crear la filial de Londres i la xifra d’empleats global va ser de 80 el 2013 i de més de 120 el 2014. Aquest any ha obert dues noves oficines a Frankfurt i Berlín, i la seva previsió és acabar l’exercici amb més de 225 treballadors.
 
En aquests quatre anys des de la seva fundació, Netcentric ha incrementat la seva facturació en més d’un 555% i preveu acabar el 2015 ingressant més de 27 milions d’euros.

La filial de Barcelona de l'empresa suïssa Netcentric multiplica per 10 la seva facturació i arriba als 125 treballadors en 3 anys