• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

The PayPro supera els 2M€ en transaccions en només sis mesos i inicia una campanya de crowdfunding per créixer a l'exterior

The PayPro supera els 2M€ en transaccions en només sis mesos i inicia una campanya de crowdfunding per créixer a l'exterior

Imatge per defecte

La plataforma web de canvi de divises per a pimes vol aconseguir 300.000€ per entrar a Itàlia i França.

The Paypro, amb seus a Londres i Barcelona, col·labora amb ACCIÓ com a entitat de finançament alternatiu.

L’empresa del sector fintech preveu tancar el 2016 amb més de 8M€ en transaccions i una cartera de 400 empreses clients.

 


La plataforma web de canvi de divises The PayPro (www.thepaypro.com) ha superat al setembre els 2 milions d’euros en transaccions, després de la posada en marxa del servei fa només sis mesos. Segons Pablo Ruiz, CEO i cofundador de la companyia, “aquesta xifra valida el nostre servei i ens permetrà impulsar el creixement fins als 8M€ en transaccions a finals d’any”.
 
The PayPro, que col·labora amb ACCIÓ -l’agència per a la competitivitat de l’empresa de la Generalitat – com a entitat de finançament alternatiu, iniciarà aquesta setmana una campanya de crowdfunding amb l’objectiu de captar 300.000 euros per mitjà d’aquesta via i d’inversors privats.
 
Segons explica Ruiz, amb aquesta injecció de capital l’empresa vol “multiplicar la força de vendes i tenir presència a més països, començant per Itàlia i França”. L’empresa ja va tancar amb èxit una primera ronda de finançament de 300.000€ a principis d’any.
 
Ruiz destaca que “amb la segona ronda, que farem a través de Crowdcube, volem potenciar el creixement de la plataforma i demostrar que el nostre model és replicable”. La fintech té actualment 50 empreses clients a tot l’Estat espanyol i preveu tancar el 2016 amb una cartera de 400.
 
The PayPro permet a les petites i mitjanes empreses fer pagaments en més de 25 divises, estalviant les comissions que apliquen les entitats bancàries. Fundada per emprenedors catalans, l’empresa té l’oficina central a Londres i realitza tot el desenvolupament tècnic des de Barcelona. Actualment compta amb 6 treballadors i opera a 31 països de l’espai econòmic europeu.

Segons Pablo Ruiz, l’Estat espanyol concentra la major part de les iniciatives fintech per a empreses: “A la resta d’Europa, en canvi, les iniciatives que sorgeixen com una alternativa a la banca se centren sobretot en particulars”. The PayPro treballa sobretot amb petites empreses que es dediquen a la importació i l’exportació, de sectors variats com el transport, el turisme, el moble o la informàtica.
 
Showrooms de Finançament

ACCIÓ organitza a partir del 20 d’octubre els nous Showrooms de Finançament, unes sessions que compten amb la participació d’entitats de finançament alternatiu entre les quals hi ha The Paypro. Les entitats disposaran de 5 minuts per presentar els seus serveis a les empreses que, posteriorment, podran mantenir entrevistes individuals amb els proveïdors no només per rebre informació, sinó per sortir de la sessió ja amb el finançament.
 
ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya.



The PayPro supera els 2M€ en transaccions en només sis mesos i inicia una campanya de crowdfunding per créixer a l'exterior