• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L’empresa catalana Beter introdueix a cent botigues de Polònia les seves brotxes i pinzells de maquillatge

El centenar de drogueries poloneses comptaran amb un expositor amb diferents models de brotxes i pinzells de maquillatge de la marca catalana, que també ha comercialitzat prop de 500 kits de regal per a la campanya de Nadal.

Els productes de Beter
  • Beter ha comptat amb el suport d’ACCIÓ –l’agència de la Generalitat de Catalunya per a la competitivitat de l’empresa- a través de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Varsòvia per establir-se a Polònia.
  • L’empresa, fundada fa més de 80 anys i present en 45 països de tot al món, distribueix els seus articles en perfumeries, farmàcies i grans superfícies especialitzades.

L’empresa catalana Beter, especialitzada en accessoris de bellesa i cura personal, ha introduït a Polònia una de les seves col·leccions de brotxes i pinzells de maquillatge en un centenar de drogueries d’arreu del país. Aquests establiments comptaran amb  expositors de fins a 17 models diferents de brotxes i pinzells de maquillatge de la marca catalana, que també ha començat a comercialitzar prop de 500 unitats de kits de regal de cara a la campanya de Nadal.

Amb l’objectiu de conèixer millor el mercat polonès, Beter, que ha tancat un acord amb una xarxa local de drogueries, va participar en una missió empresarial organitzada per ACCIÓ –l’agència de la Generalitat de Catalunya per a la competitivitat de l’empresa- a través de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Varsòvia, i la Cambra de Comerç de Girona a mitjans del 2017, que li va permetre tancar aquest acord de distribució.

Segons explica la Business Developer de Beter, Núria Jàvega, “Polònia és un mercat molt gran, on existeixen fabricants de productes complementaris als nostres i on, per tant, crèiem que hi podíem trobar moltes oportunitats”. Tot i així, Jàvega també destaca que es tracta d’un “mercat difícil, en què el món de la bellesa i la cura personal ha de valoritzar-se, sobretot perquè els accessoris encara es veuen com quelcom secundari i sense valor afegit”.

Després d’introduir-se a Polònia aquest 2018 a través d’aquest acord, la marca preveu ampliar properament els espais en què comercialitza els seus productes i calcula que l’any vinent la seva presència al país creixerà al voltant d’un 25%. En aquest sentit, segons explica Jàvega, Beter està treballant també per “desenvolupar el canal de venta online a Polònia” i incrementar així el seu abast.

L’empresa, fundada fa més de 80 anys i actualment gestionada per la tercera generació familiar, distribueix els seus articles en perfumeries de categoria mitjana i selectiva, farmàcies i grans superfícies especialitzades. Beter està present en 45 països a tot el món i actualment exporta prop del 20% de la seva facturació, però el seu objectiu és doblar aquest volum en els propers anys. “Volem consolidar-nos internacionalment com una marca de referència al sector, com ja ho som aquí perquè diversificar-se és una necessitat”, afirma Jàvega.