• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Tailàndia

La transformació industrial al sud-est asiàtic

Tailàndia és el tercer mercat del sud d'Àsia per grandària i segon per rang del PIB. L'economia del país ha passat de tenir una base agrícola a ser una plataforma de fabricació intensiva de mà d'obra, sobretot de tèxtils, calçat, components electrònics i d'autoparts.

Oportunitats de negoci a Tailàndia, al sud-est asiàtic i a Oceania

Paper, cartró i packaging

Indonèsia

Tailàndia

Paper, cartró i packaging


Packaging i tractament dels aliments

Indonèsia és el quart país més gran del món, amb població jove, urbanització ràpida i canvis de costums. Tailàndia és un dels principals exportadors mundials d'agroproductes.

Una conseqüència directa d'aquesta evolució és el canvi d'hàbits en alimentació, en particular l'augment del consum d'aliments empaquetats per al seu consum ràpid. S'estima que de 101.000 milions d'unitats el 2016, el país passarà a produir-ne 130.000 milions el 2020, un creixement acumulatiu anual del 5,2 %. El mercat domèstic de Tailàndia és més petit. No obstant això, el país ho compensa amb escreix perquè és un dels principals exportadors internacionals del sector de l'alimentació, sobretot en productes poc elaborats (arròs, tonyina, marisc, pinya i pollastre), però també en productes elaborats i precuinats

Salut i equipaments mèdics

Tailàndia

Salut i equipaments mèdics


Tecnologies mèdiques a Tailàndia

Tailàndia va ser el primer país de la regió asiàtica a desenvolupar el turisme mèdic, amb el primer centre acreditat JCI i actualment en té 61.

A Tailàndia, especialitats com la cirurgia cosmètica, l’ortopèdia, la cardiologia, la medicina reproductiva i la cirurgia espinal estan ben desenvolupades i requereixen d'equipaments de primer ordre per mantenir el país al més alt nivell de competitivitat enfront dels seus competidors regionals.

Infraestructures i construcció

Austràlia

Infraestructures i construcció


Infraestructures viàries i construcció d'habitatge

Amb una població de 24,5 milions d'habitants, Austràlia disposa de 10,3 milions d'habitatges amb una proporció de 74 % cases i 26 % pisos.
El preu de l'habitatge s'ha disparat a les ciutats i s'estima que el valor d'aquests 10 milions d'habitatges superarà els 6,5 trilions de dòlars australians el 2017, essent 4 vegades el producte interior brut del país. Pel que fa a les infraestructures, els governs de les principals ciutats estan invertint en la construcció de vies ràpides de connexió entre els suburbis i els centres econòmics i financers de les ciutats. Un exemple d'aquesta inversió seria el projecte Westconnex a la ciutat de Sydney i que esdevindrà una artèria per al vehicle d'ús privat que facilitarà l'accés dels residents de la zona oest al centre de la ciutat.
Logística, e-commerce i distribució

Vietnam

Logística, e-commerce i distribució


Un sector retail en auge

L'augment del nombre d'empreses estrangeres al mercat retail vietnamita ha animat moltes empreses locals a invertir més en les seves carteres de productes i processos operatius per poder-hi competir.

Es preveu que el mercat del retail vietnamita tingui una evolució positiva pel que fa a inversions estrangeres i vendes. A més, gràcies a la combinació de factors polítics i econòmics de suport al sector, el creixement econòmic, l'augment de la població de classe mitjana, la urbanització i els estàndards de qualitat més alts, també hi haurà un augment del consum local. Per tant, les empreses estrangeres que inverteixin en el sector retail vietnamita no només trobaran un país en què produir i exportar a altres països, sinó també un important mercat de consumidors locals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?