ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

El negoci de sentir-se bé

Oportunitats de negoci vinculades a la cosmètica, el benestar i l'economia silver

Kènia

Kènia

Cosmètica, benestar i economia silver


Creixement sostingut de la cosmètica a Kenya

Les classes mitjanes urbanes, així com la població jove treballadora, són un motor clau de l’anomenada “premiumisation” en la recerca de productes específics per al tractament de la pell i els cabells.

Desplegar més opcions de Creixement sostingut de la cosmètica a Kenya

Botigues especialitzades, farmàcies, centres de bellesa i alguns supermercats de gamma alta venen al detall una gran varietat de marques internacionals de primera qualitat, però també marques de fabricants locals que s’han posicionat en el mercat. Això obre la porta a les empreses catalanes del sector cosmètic, ja sigui per a l’exportació de productes acabats o per al subministrament d’inputs, formulació o coneixement als fabricants locals.

Amagar més opcions de Creixement sostingut de la cosmètica a Kenya
Alemanya

Alemanya

Cosmètica, benestar i economia silver


Cura personal i cosmètica natural

La cura personal (cosmètics decoratius i productes per a la cura del cos, incloses fragàncies i productes per a l'afaitat) és el segment amb el creixement més dinàmic, amb un valor de volum de mercat de prop de 10.000 milions d‘euros el 2022. Dins de la cura personal, les dues categories més destacades són els productes de cura corporal i facial, i els productes capil·lars. Es calcula que la població alemanya gasta uns 225 € a l'any en aquest concepte de despesa. Dins d'aquesta categoria, Alemanya és líder europeu en cosmètica natural, un segment que es preveu que experimentarà un creixement sostingut en la propera dècada, en especial pel que fa als productes de cosmètica orgànica i natural.

Amagar més opcions de Cura personal i cosmètica natural
Montenegro

Montenegro

Cosmètica, benestar i economia silver


El sector de la cosmètica a Montenegro

Els mercats dels productes cosmètics i de la cura personal són mercats a l'alça a Montenegro. El 2021, Montenegro va importar 34 milions de dòlars en aquest concepte, la qual cosa va suposar un 10% més respecte al 2020, cosa que representa un important marge de millora respecte als nivells màxims de 2019 (38 milions). Aquesta tendència està reforçada per un paper cada vegada més preponderant del sector turístic del país, així com del sector del benestar.

Amagar més opcions de El sector de la cosmètica a Montenegro
Perú

Perú

Cosmètica, benestar i economia silver


Augment en el consum de productes de bellesa i cura personal

Hi ha hagut un creixement en el nombre i la qualitat dels productes, tant als supermercats com a les botigues especialitzades. La classe mitjana ha començat a consumir més aquests productes i n'ha augmentat la importació. Tradicionalment ja es consumien força productes de perruqueria, però ara també estan creixent els de cosmètica.

Amagar més opcions de Augment en el consum de productes de bellesa i cura personal

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Cosmètica, benestar i economia silver: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial