ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

El negoci de sentir-se bé

Oportunitats de negoci vinculades a la cosmètica, el benestar i l'economia silver

Perú

Perú

Cosmètica, benestar i economia silver


Augment en el consum de productes de bellesa i cura personal

En l'últim any hi ha hagut un augment del consum de productes de cura personal i tractaments de bellesa tant per part del públic masculí com del femení.

Desplegar més opcions de Augment en el consum de productes de bellesa i cura personal

Hi ha hagut un creixement en el nombre i la qualitat dels productes, tant als supermercats com a les botigues especialitzades. La classe mitjana ha començat a consumir més aquests productes i n'ha augmentat la importació. Tradicionalment ja es consumien força productes de perruqueria, però ara també estan creixent els de cosmètica.

Amagar més opcions de Augment en el consum de productes de bellesa i cura personal
Croàcia

Croàcia

Cosmètica, benestar i economia silver


Cosmètica professional i productes de bellesa a Croàcia

Després de la pandèmia, el sector de la bellesa i el benestar, estretament lligat al turisme de qualitat creixent, reprendrà el seu camí de creixement de la demanda durant els propers anys.

Desplegar més opcions de Cosmètica professional i productes de bellesa a Croàcia

La creixent demanda de tractaments de bellesa de qualitat, derivada de l'augment dels nivells de renda i de la visita d'un turista mitjà de renda alta o molt alta, configura Croàcia com un mercat de potencial creixent en el sector de la bellesa i el benestar. Croàcia cada cop atrau un turista amb un nivell de renda més alt i amb més nivell d'exigència, que demana tractaments de bellesa professionals d'alt nivell i amb productes naturals, tendència que també arrossega la població local a mesura que augmenta el seu poder adquisitiu.

Amagar més opcions de Cosmètica professional i productes de bellesa a Croàcia
Alemanya

Alemanya

Cosmètica, benestar i economia silver


Cura personal i cosmètica natural

El sector de la cosmètica (bellesa i cura personal) a Alemanya suposa un volum de negoci de 19.000 milions d’euros, i es preveu un creixement de més del 2,5 % anual en els propers cinc anys.

Desplegar més opcions de Cura personal i cosmètica natural

La cura personal (cosmètics decoratius i productes per a la cura del cos, incloses fragàncies i productes per a l'afaitat) és el segment amb el creixement més dinàmic, amb un valor de volum de mercat de prop de 10.000 milions d‘euros el 2022. Dins de la cura personal, les dues categories més destacades són els productes de cura corporal i facial, i els productes capil·lars. Es calcula que la població alemanya gasta uns 225 € a l'any en aquest concepte de despesa. Dins d'aquesta categoria, Alemanya és líder europeu en cosmètica natural, un segment que es preveu que experimentarà un creixement sostingut en la propera dècada, en especial pel que fa als productes de cosmètica orgànica i natural.

Amagar més opcions de Cura personal i cosmètica natural
Argentina

Argentina

Cosmètica, benestar i economia silver


Mercat per als productes altament innovadors i diferencials

Perquè un producte de cosmètica tingui èxit, ha de tenir una proposta diferenciadora molt gran respecte a la competència local, com ara tractaments clarament innovadors o preus competitius.

Desplegar més opcions de Mercat per als productes altament innovadors i diferencials

L'Argentina és un mercat amb un gran consum de cosmètica. Perquè un producte de bellesa i benestar tingui èxit, ha de tenir una proposta diferenciadora molt gran respecte a la competència, com ara tractaments clarament innovadors o preus competitius.

Amagar més opcions de Mercat per als productes altament innovadors i diferencials

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Cosmètica, benestar i economia silver: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial