ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Original Buff, el valor de tenir un propòsit

Casos d'empresa   Guillermo Oliva, Chief Strategy & Transformation Officer

Original Buff, S.A. és una de les empreses catalanes més emblemàtiques produint accessoris tèxtils de coll i cap de manera sostenible. L'empresa ha participat al Clusters Day d'ACCIÓ.

L'empresa catalana Original Buff, S.A. produeix accessoris tèxtils de coll i cap de manera sostenible i treballa per la millora del medi ambient i pel benestar comunitari a través del valor compartit. El seu Chief Strategy & Transformation Officer, Guillermo Oliva, ha estat un dels ponents de la primera edició del Clusters Day, organitzat per ACCIÓ.

"A Original Buff entenem el valor compartit com una responsabilitat. Ho plasmem en el treball que estem fent d'ajustar el propòsit: hem passat d'animar a les persones de gaudir de la vida a l'aire lliure a incorporar el concepte de consciència cap al nostre entorn", explica Oliva.

L'empresa d'Igualada entén la sostenibilitat com un concepte integrat dins l'estructura de l'empresa i en àmbits com el mateix producte o l'organització. Per treballar el vector de la sostenibilitat integrat dins la seva estratègia, Original Buff, S.A. treballa amb el clúster Modacc.

 

Els clústers del programa Catalunya Clústers treballen en l'acompanyament de les empreses cap a l'obtenció del certificat B Corp i reforçar la seva estratègia. Informa-te'n!

 

Serveis relacionats

Clusters Day

La revolució de les empreses amb propòsit

Troba el teu clúster

El clúster és l'espai on reforçar la competitivitat de l'empresa

MODACC

El clúster català de la moda impulsa la competitivitat de l’ecosistema des de la recerca de coneixement, la cooperació i el dinamisme de les empreses

Pàgines relacionades