Què has de saber?
-
Què és?
Ajuts per a la consolidació d'estructures clúster de les entitats integrants del Programa Catalunya Clústers.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Terminis: Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins a les 14:00 hores del dia 7 d’agost de 2020
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
A qui va dirigit?
- Empreses i professionals
- Entitats
- Altres administracions
Clústers integrats, acreditats i vigents en el Programa Catalunya Clústers d'ACCIÓ.
-
Terminis
-
-
Documentació
Documents
RequisitsSer beneficiari/a de la línia d’ajuts per la consolidació d'estructures clúster de les entitats del Programa Catalunya Clústers 2020
TaxesNo hi ha taxes associades a aquest tràmitPassos a fer
Primer pas
sol·licitar
Saber-ne més
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
Segon pas
Consulta l'estat de l'expedient
Saber-ne més
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
Tercer pas
rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Saber-ne més
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar
l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit