
- Pas 1 sol·licitar
- Pas 2 Consultar l'estat de l'expedient
- Pas 3 Rebre la resposta de l'Administració

Pas 1 sol·licitar
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
Per obtenir els models i guia de justificació accediu a la pàgina web d’ACCIÓ.
Consideracions que cal tenir en compte:
El formulari de justificació, ha d’estar signat digitalment per la persona que tingui poders de l'empresa. La identificació de la persona sol·licitant es farà a través dels sistemes de signatura electrònica admesos per la Seu electrònica i que es poden consultar a https://web.gencat.cat/ca/seu-electronica/certificats-i-signatures-electroniques/ i en aquest cas concret, ha de consistir en un certificat qualificat o reconegut de representant de persona jurídica que acrediti que la persona signant està vinculada a la sol·licitant i disposa de capacitat de representació de la mateixa.
AVIS
En cas que no pugueu tramitar per una incidència en el sistema, torneu a provar-ho més tard.
Consulteu les condicions tècniques necessàries per a fer tràmits en línia a Tràmits gencat
Pas 2 Consultar l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
Pas 3 Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?
A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit.
Data actualització 30.11.2020