ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'Àfrica Occidental i Central és una de les principals zones receptores de fons multilaterals

Idees d'experts   Florence Hiard

Florence Hiard, directora de l'Oficina Exterior de Catalunya a Accra, ens presenta les oportunitats de negoci per a les empreses catalanes a la zona i com els fons multilaterals són un recurs important per treballar amb socis locals. L'oficina cobreix els mercats de Ghana, Nigèria, Costa d'Ivori, Senegal i Camerun.

Idees Força

L’Àfrica Occidental i Central és un mercat emergent que comporta oportunitats de negoci per productes de consum o materials de construcció, entre d’altres.

Aquesta zona és una de les principals receptores de fons multilaterals del món, que rep recursos provinents d’entitats com el Banc Mundial o el Banc Africà de Desenvolupament.

Les empreses catalanes d’enginyeria, medi ambient o tractament d’aigües poden aprofitar els recursos d’aquests fons multilaterals per treballar juntament amb socis locals en projectes d’infraestructures.