• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2019: Indústria

Com fabricar-se un futur pròsper

Durant la Setmana de la internacionalització 2019 hem conegut les estratègies, mercats i tecnologies que ens ajuden a internacionalitzar una empresa industrial. Els requeriments del sector i les particularitats dels diferents mercats determinen el camí per internacionalitzar empreses manufactureres i industrials en un context on la tecnologia ho pot canviar tot. Si bé la distribució segueix sent una via molt vàlida en mercats com el polonès, així com ho és la implantació al Brasil; aportar solucions d'Indústria 4.0 és un nou camí a explorar que permet la internacionalització industrial.

El sector industrial manufacturer lidera unes exportacions catalanes que han assolit el 2018 el seu vuitè any de rècord consecutiu. Les empreses industrials, però, necessiten oferir un servei tècnic (instal·lació, servei post-venda, actualització) que augmenta la complexitat a l’hora de vendre als mercats internacionals. Un repte que és especialment intens al mercat indi, del qual n'hem conegut els detalls en l’àmbit alimentari. Descarrega't tots els materials!

Tres estratègies per internacionalitzar una empresa industrial

A la clàssica distribució i implantació, ara s'hi suma la internacionalització via solucions 4.0. Descobreix els millors camins!

Protagonistes

Michal Chabasiewicz

Michal Chabasiewicz
ACCIÓ
Director de l’Oficina de Varsòvia

"Com exportar a través d’un distribuïdor a Polònia"
 

Josep M. Buades

Josep M. Buades
ACCIÓ
Director de l’Oficina de Sao Paulo

"Com implantar-se amb èxit al Brasil"
 

Ramon Termens

Ramon Termens
Grup Taurus
President

"L’expansió internacional mitjançant la implantació. El cas de Taurus al Brasil"

Carles Miranda

Carles Miranda
ACCIÓ
Coordinador d’Indústria 4.0

"Indústria 4.0 i internacionalització: tecnologies que canvien el paradigma"

Dario Cesena Forcada

Dario Cesena Forcada
Geprom
Director general

"Mèxic, com les grans corporacions incorporen tecnologia"
 

Suprio Bosé

Suprio Bosé
ACCIÓ
Director de l'Oficina de Bombai

"La indústria alimentària a l’Índia, un mercat de 1.350 milions de consumidors"