Com fabricar-se un futur pròsper
Durant la Setmana de la internacionalització 2019 hem conegut les estratègies, mercats i tecnologies que ens ajuden a internacionalitzar una empresa industrial. Els requeriments del sector i les particularitats dels diferents mercats determinen el camí per internacionalitzar empreses manufactureres i industrials en un context on la tecnologia ho pot canviar tot. Si bé la distribució segueix sent una via molt vàlida en mercats com el polonès, així com ho és la implantació al Brasil; aportar solucions d'Indústria 4.0 és un nou camí a explorar que permet la internacionalització industrial.
El sector industrial manufacturer lidera unes exportacions catalanes que han assolit el 2018 el seu vuitè any de rècord consecutiu. Les empreses industrials, però, necessiten oferir un servei tècnic (instal·lació, servei post-venda, actualització) que augmenta la complexitat a l’hora de vendre als mercats internacionals. Un repte que és especialment intens al mercat indi, del qual n'hem conegut els detalls en l’àmbit alimentari. Descarrega't tots els materials!