S'han trobat 2.286 resultats
-
Les raons de la due diligence tecnològica
Fermín Goytisolo
Què és una due diligence tecnològica? Quin és el seu objectiu? Qui la promou?
17/07/2012
-
La recerca del benestar animal
SNIBA
Treballar per aconseguir el benestar animal no està renyit amb la productivitat, sinó tot el contrari.
16/07/2012
-
L'experiència de Fainsa a França
Fainsa
L'empresa Fainsa és un referent en la fabricació de seients per al transport públic: autobusos, trens i vaixells. Amb una forta implantació internacional, l'empresa catalana ha aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu com el francès. Alberto Rossi, responsable d'exportació de la firma, detalla com Fainsa ha aconseguit ser una referència en aquest mercat.
03/07/2012
-
La importància del mercat francès per Catalunya
Francesc Díaz
Quines característiques i particularitats té el mercat francès? Quins aspectes cal treballar per entrar-hi amb garanties d'èxit?
03/07/2012
-
El pla de negoci. Claus per atreure l'interès dels inversors
Alberto Fernández Terricabras
Moltes bones idees no troben finançament perquè els emprenedors no han reflexionat, plantejat bé o plasmat determinats aspectes en un pla de negoci. Reflexionem amb Alberto Fernández Terricabras, professor d'IESE i inversor, sobre el negoci, el pla econòmic financer i l'anàlisi dels mercats i dels competidors.
29/06/2012
-
Ara la comunicació empresarial és social
Patricia Fernández Carrelo
En un món cada cop més interconnectat, les xarxes socials s'han convertit en un element quasi inalienable de les nostres vides. Patricia Fernández Carrelo, directora de màrqueting de Zyncro, parla de com integrar les xarxes socials a la vida de l'empresa, creant-ne una de corporativa que permeti fomentar la cultura d'empresa, cohesionar i motivar els treballadors.
28/06/2012
-
Com elaborar un pla de màrqueting
Jorge Serra
Tenir un bon producte és tan important com saber-lo vendre i donar-lo a conèixer. Per aconseguir-ho és imprescindible fer una reflexió prèvia mitjançant un pla de màrqueting.
27/06/2012
-
Innova amb el mètode DOIT
Xavier Camps
Avui en dia sabem que innovar és imprescindible per diferenciar-te i competir. Ara bé, la qüestió que moltes empreses es formulen és, com fer-ho? I encara més important, com podem innovar de manera sistemàtica?
19/06/2012
-
2012: l'any de la mobilització mobile
Enric Jové Bosch
Segons Mobile Future, el 2015 al món hi haurà més de 2.000 milions de mòbils connectats a Internet, i l'any passat als Estats Units es van vendre més smartphones que ordinadors.
19/06/2012
-
Guia per a l'elaboració d'un Pla de successió familiar
La successió és un fet excepcional que els empresaris familiars han d'abordar una vegada a la seva vida des del rol de succeïts. Perquè és excepcional i perquè en depèn la continuïtat de l'empresa és crític fer-la bé.
18/06/2012
-
"La indústria dels països escandinaus està molt ben organitzada a través dels clústers"
M. Àngels Colom
Amb un mercat conjunt de 25 milions d'habitants, els països escandinaus són ideals per iniciar-se en l'exportació per les seves dimensions, receptivitat i l'ús de l'anglès com a llengua comercial. M. Àngels Colom, directora de l'Oficina exterior d'ACCIÓ a Copenhaguen, dóna tres idees clau per créixer al nord d'Europa.
12/06/2012
-
El rellançament d'una marca
Moritz
La cervesa Moritz, de gran tradició al nostre país, va tornar el 2004 amb el repte de fer-se un lloc entre les preferències dels consumidors. A través de diverses estratègies de posicionament, ha aconseguit que actualment tothom torni a associar el nom de Moritz a una cervesa lligada a Barcelona i Catalunya. Albert Castellón, gerent de la companyia, explica com s'ha desenvolupat aquest procés.
12/06/2012
-
"Londres és un centre neuràlgic per a les empreses de base tecnològica"
Roger Suárez
El mercat britànic és una porta d'entrada a d'altres mercats com el d'Estats Units, els països de la Commonwealth o l'Orient Mitjà. Roger Suárez, director de l'Oficina Exterior d'ACCIÓ a Londres, dóna tres idees bàsiques per créixer al Regne Unit. Aprofitar la competitivitat i sinergies de les empreses de base tecnològica, així com el lideratge en disseny o la demanda de vi, són algunes de les oportunitats.
07/06/2012
-
Manual pràctic per al disseny i desenvolupament de l'estratègia
Les pimes catalanes viuen un moment decisiu en què resulta vital combinar la reflexió a llarg termini amb l'acció immediata. L'estratègia és el full de ruta a llarg termini que una organització tria, basant-se en els seus avantatges competitius, tenint en compte les seves capacitats i recursos i els reptes de l'entorn en què competeix. L'objectiu últim de l'estratègia ha de ser crear valor i satisfer les necessitats dels grups d'interès.
05/06/2012
-
"La innovació sorgeix per cobrir una gran necessitat"
Cristóbal Colón
Com un projecte de cooperativa d'iniciativa social ha aconseguit ser el tercer productor de iogurts del país? Ens ho explica el president de La Fageda, Cristóbal Colón.
04/06/2012
Total de pàgines: 153