S'han trobat 2.287 resultats
-
Guia d'ajuts europeus per a pimes
Aquest estudi és un recull sintètic dels programes i instruments de la Unió Europea que contenen algun tipus d'ajut econòmic en forma de subvencions, préstecs, garanties i cofinançament d'activitats amb l'objectiu de donar suport a les empreses europees i, en particular, les petites i mitjanes empreses (pime).
16/03/2011
-
El Clúster Hàbitat com a instrument per desenvolupar noves oportunitats de negoci
Quins beneficis aporta a les empreses treballar en clau de clúster? Per què un Clúster Hàbitat català? Aquest material explica què significa treballar en clau clúster, quins avantatges aporta aquest enfocament a les empreses i quins reptes i oportunitats presenta.
15/03/2011
-
4 factors clau per a les empreses del sector Hàbitat
José Luis Nueno
El professor José Luis Nueno analitza els aspectes més rellevants de l'entorn empresarial actual i les possibilitats per assolir l'èxit.
15/03/2011
-
Nanimarquina, artesania al servei del disseny innovador
Catifes de qualitat, fetes amb materials naturals i tècniques artesanes, però confeccionades a partir d'un disseny modern i innovador. Peces que resulten quasi úniques. Aquests són els ingredients de l'empresa fundada el 1987 per la dissenyadora Nani Marquina.
14/03/2011
-
Com aplicar eines per definir el meu model de negoci
En el marc de les sessions 360 Model de negoci, es facilita un conjunt d'eines per elaborar un pla d'acció personalitzat fàcilment traslladable a la realitat de l'empresa.
04/03/2011
-
Com analitzar el meu model de negoci
Aquest material facilita un autodiagnòstic que permet analitzar el model de negoci de l'empresa.
04/03/2011
-
El futur de la realitat augmentada
La realitat augmentada (AR) és el terme per definir una visió directa o indirecta d'un entorn físic en el món real, els elements del qual es combinen amb elements virtuals per a la creació d'una realitat mixta en temps real.
03/03/2011
-
La mel catalana conquereix el paladar japonès
Apícola Rossend Margalef
L'essència floral de Catalunya, continguda en la mel que elabora l'Apícola Rossend Margalef, ha conquerit un paladar tan exigent com el japonès. Les claus per obtenir el reconeixement internacional han estat oferir un producte de reconeguda qualitat i explotar el posicionament de la marca Catalunya.
01/03/2011
-
Àsia i l'Àfrica sub-sahariana, assignatures pendents per a l'economia catalana
Exceptuant les relacions comercials amb la Xina i l'Índia, malgrat que són reduïdes amb relació a la mida d'aquests països, l'economia catalana té escassa presència a països del sud-est asiàtic amb gran potencial com Indonèsia, Tailàndia, Vietnam o Filipines.
28/02/2011
-
La cartera de comandes de les empreses exportadores catalanes segueix a l'alça per sisè trimestre consecutiu
Aquest article analitza, segons una enquesta a 600 empreses exportadores, el clima exportador del quart trimestre del 2010. En aquest sentit, examina la situació present i futura a curt termini de les variables que influeixen en el comerç de Catalunya amb l'estranger.
23/02/2011
-
Tecnology Profiles. Brokerage Event MWC 2011
Catàleg que reculls els perfils tecnològics de les empreses participants en el Brokerage Event que es van dur a terme al Pavelló Català del Mobile World Congress del 14 al 17 de febrer de 2010. Aquests perfils son ofertes de tecnologia, demandes de tecnologia, cerques de socis per a projectes d'investigació dins el 7è Programa Marc; també esdevé una promoció a nivell mundial de les més de 100 empreses catalanes que hi apareixen.
20/02/2011
-
"L'estratègia i els socis locals, claus per guanyar projectes"
Gustavo Bassotti
Per Gustavo Bassotti, director de l'Àrea Multilateral de Tourism&Leisure Europraxis, les claus de l'èxit per guanyar concursos de contractació pública internacional són: d'una banda, una bona planificació de recerca d'oportunitats de negoci i, de l'altra, establir aliances amb empreses o socis locals allà on vulguem instal·lar-nos.
15/02/2011
-
Transformar residus en mobiliari sostenible
Balliu Export
Es poden aprofitar les deixalles que es generen en un procés de producció? Balliu Export ha demostrat que sí, apostant per l'R+D+I per tal de reciclar els residus de la fabricació del seu mobiliari de resina de polipropilè.
14/02/2011
-
Identitat, localització, logística: Handled in Catalonia?
La diferenciació aporta competitivitat, més productivitat i avantatges comparatius, sobretot en entorns en què hi ha molts agents importants. Jordi Valls, president de l'Autoritat Portuària de Barcelona, aprofundeix en aquest tema. L'article forma part del monogràfic Paradigmes núm. 5. 'Economia de la identitat: diferenciació i marca de país'.
03/02/2011
-
Innovació, internacionalització, captació de talent i sostenibilitat per a la indústria catalana
Premis del cercle per al coneixement
La Nit del Cercle per al Coneixement, celebrada el 20 de gener, reconeix els mèrits de les empreses industrials catalanes que excel·leixen per la seva aposta en innovació, internacionalització i responsabilitat social.
01/02/2011
Total de pàgines: 153