S'han trobat 2.289 resultats
-
Innovació i tecnologia viatgen sobre rodes
Arcol
Desenvolupar el seu propi centre d'R+D ha estat clau per Arcol a l'hora de sortir al mercat internacional amb un retrovisor multiadaptable per a autobusos, autocars i autocaravanes.
17/05/2011
-
Mapa d'oportunitats a l'Àsia emergent: Xina
Aquest estudi analitza diversos sectors de l'economia xinesa que ofereixen oportunitats d'inversió i exportació per a les empreses catalanes, com el biotecnològic o el químic.
10/05/2011
-
Oportunitats de negoci al sector de la roba ecològica a Dinamarca
Els danesos han anat forjant al llarg dels anys una forta acceptació dels productes marcats amb el símbol d'ØKO, diminutiu d'økologist (ecològic en danès). Ecològic, en el context tèxtil, significa que el producte ha estat fabricat amb cotó orgànic.
02/05/2011
-
Connectar la ciència amb les capacitats empresarials: noves oportunitats de negoci a Catalunya
Xavier Jaumejoan
Catalunya és un referent mundial en producció científica i part d'aquesta producció es pot transformar en tecnologia útil per a les empreses. Per tant, apareixen noves oportunitats de negoci vinculades al món de la innovació tecnològica i de la ciència.
29/04/2011
-
Projectes tecnològics que esdevenen noves oportunitats d'inversió
16 investigadors
Projectes tecnològics amb potencial de comercialització que poden aportar solucions tecnològiques innovadores i diferencials per a les empreses. Aquests han esdevingut noves oportunitats d'inversió en les quals la participació d'un inversor pot permetre accelerar l'execució del pla de negoci per arribar al mercat més ràpidament, augmentant així les seves possibilitats d'èxit.
29/04/2011
-
El futur dels residus sòlids
La quantitat de residus generats sol ser directament proporcional al nivell d'ingressos i l'estil de vida, un problema amb què s'enfronten les economies industrialitzades, que han de trobar maneres d'evitar, reduir al mínim i reciclar els residus.
29/04/2011
-
L'optimització de processos en la gestió de residus genera oportunitats per a les empreses del sector
Experts
Quines són les principals tendències i oportunitats de negoci internacionals que poden sorgir els propers anys en l'àmbit de les biotecnologies per a la bioremediació i el tractament de residus? Experts del sector debaten sobre el tema.
20/04/2011
-
Tecnologies de l'alimentació: tendències de futur i oportunitats globals
A la indústria de l'alimentació i les begudes, una de les principals a Catalunya, es preveuen una sèrie de reptes i oportunitats de caràcter global que podrien renovar les possibilitats d'innovació tecnològica els propers anys.
18/04/2011
-
L'alimentació funcional, innovació tecnològica al servei de la salut
Professors universitaris, experts en la matèria, ens expliquen els seus projectes respectius de desenvolupament de tecnologies orientades a donar solucions a les necessitats que plantegen les actuals tendències socials i demogràfiques sobre la vellesa, salut i seguretat alimentària.
15/04/2011
-
Nous materials per al vehicle del futur: més lleuger per contaminar menys
Rafael Boronat
Com serà el vehicle del futur? Quins materials cal potenciar i quins més val oblidar? Quins reptes ha d'afrontar la indústria de l'automòbil? Rafael Boronat, reconegut expert en la matèria, explica els condicionants que conduiran la indústria de l'automòbil els propers anys.
15/04/2011
-
Estratègies de creixement a la indústria alimentària de Catalunya
El sector de l'alimentació a Catalunya no és només un dels més importants en termes de volum de facturació (18.000 milions d'euros) i ocupats (75.000), sinó que ha estat al llarg d'aquests darrers anys un dels sectors que ha crescut amb major regularitat i que menys ha patit les conseqüències de la crisi.
12/04/2011
-
Munich, aprenent del consumidor a través de les xarxes socials
Munich
Les xarxes socials donen una oportunitat de negoci única a les empreses per escoltar i saber què pensa el consumidor final del producte. Munich se n'ha adonat i ho ha aprofitat per enfortir la marca i obrir un canal de vendes personalitzat, Munichmyway, que reforça, a partir de les tendències que hi detecten, les col·leccions que venen en botigues pròpies i alienes.
11/04/2011
-
Claus per desenvolupar un pla de màrqueting digital internacional
Montserrat Peñarroya i Victor de Francisco
Què pot aportar un pla de màrqueting digital per ajudar la internacionalització de les empreses? Com s'ha de fer? Per què és tan important una bona estratègia a Internet amb visió internacional?
01/04/2011
-
Opcions estratègiques de la indústria editorial 2.0 a Catalunya
Tomàs Megía
Tomàs Megía i Teia Rodeja, de l'Observatori de Prospectiva Industrial, exposen els reptes i les oportunitats de negoci que encaren les empreses del sector editorial davant l'entrada de les noves tecnologies. Els canvis en la cadena de valor del sector i els possibles escenaris estratègics són factors a considerar per les empreses del sector.
29/03/2011
-
La indústria del benestar a Catalunya
La realitat de l'estat del benestar i de les societats avançades provoca que la prevenció, la bellesa i el plaer prenguin protagonisme. L'Observatori de Prospectiva Industrial (OPI) ha impulsat una iniciativa de reforçament competitiu del col·lectiu d'empreses que treballen per a la satisfacció del benestar de les persones.
23/03/2011
Total de pàgines: 153