S'han trobat 2.321 resultats
-
El vell màrqueting ha mort
Joost Van Nispen
El client ha canviat. Ha passat de ser subjecte passiu a convertir-se en cocreador de la marca. Esdevé pròxim, participatiu, demana immediatesa, transparència i honestedat. La seva experiència serà l'eix primordial sobre el que girarà aquest nou màrqueting. La venda, el màrqueting i la comunicació tornen a ser directes, relacionals i personalitzats.
20/11/2008
-
El Brokerage Event com agenda de contactes
Andreu Pintaluba, SA
Andreu Pintaluba SA va ser fundada l'any 1978 a Reus amb l'objectiu d'atendre les necessitats del sector de l'alimentació, la nutrició i la salut animal. S'ha especialitzat en la producció, la venda i la distribució d'additius i premescles medicamentoses.
20/11/2008
-
Constituir una marca d'èxit requereix coherència i valors
Albert Castellón
Diferenciar-se sense perdre de vista el pressupost amb el que es compta és fonamental per a constituir una marca coherent i amb valors sòlids i ben definits, aprofitant així tots els aspectes del branding estructurat.
17/11/2008
-
Les plataformes tecnològiques són una font d'aliances empresarials
IDIADA
És molt important participar-hi des de plataformes tecnològiques, ja que et permeten definir el consorci per a la col·laboració empresarial. També és molt important el contacte amb els clients, per conèixer les necessitats, i amb els proveïdors, per identificar la tecnologia que s'hi pot aplicar.
07/11/2008
-
El CTM Centre Tecnològic assessora i fa més competitives les empreses
CTM Centre Tecnològic
El Centre Tecnològic de Manresa treballa el sector dels materials, del medi ambient i dóna suport a la innovació tecnològica a escala internacional. Per a dur a terme aquestes tasques, el CTM té una àrea d'experts que orienta les empreses quan detecta una oportunitat de negoci en el mercat.
05/11/2008
-
Les licitacions internacionals com a eina per a crear consorcis
Julio Fuster
En el camp de la contractació pública internacional, la col·laboració empresarial i la creació de consorcis internacionals ajuden proactivament a aconseguir l'adjudicació de projectes. Les economies emergents d'Àsia i Àfrica són una bona oportunitat de negoci per a les pimes.
03/11/2008
-
Planificar la demanda de finançament genera confiança
Lourdes Ridameya
A l'hora de sol·licitar finançament és fonamental portar a terme una reflexió estratègica que ens permeti presentar el projecte empresarial de forma que es generi confiança personal i comptable.
03/11/2008
-
La inversió en innovació és un excel·lent motor de creixement empresarial
Europastry
Durant els darrers 10 anys, Europastry ha crescut a nivell nacional i internacional, sent pionera en la fabricació de pa precuit mitjançant un sistema idèntic al de l'elaboració tradicional.
10/09/2008
-
Del petit taller a la marca
Drap Difussion
Un cop esgotat el mercat nacional, Joana Llop va decidir buscar més clients a Europa.
03/09/2008
-
Guia per elaborar plans d'innovació en l'àmbit local
ACCIÓ ha elaborat aquesta guia amb l'objectiu que serveixi per als principals agents relacionats amb la planificació local de la innovació com a referència pràctica per dirigir els seus projectes.
01/09/2008
-
DFMA - Disseny per a la fabricació i el muntatge
DFMA és una metodologia de disseny de producte, que té en compte els costos i el procés de fabricació i muntatge durant l'etapa de disseny.
01/09/2008
-
Innovació i adaptabilitat al mercat, eines imprescindibles per a la internacionalització
Relats, SA
Accedir al mercat internacional demana innovar i adaptar-se a les noves necessitats. I Relats ho ha fet evolucionant del tèxtil convencional a l'especialització en aïllament.
12/08/2008
-
Neurotec, la spin off de la Universitat de Barcelona
Nicole Mahy
Neurotec és una spin off de la Universitat de Barcelona. Es dedica a la recerca mèdica en el camp d'afeccions del sistema nerviós central, i més concretament en el desenvolupament de tractaments contra la isquèmia cerebral.
17/07/2008
-
Gènere noble en productes tèxtils de qualitat
Creaciones Tersir
La família Jusmet ha reconvertit la seva producció de gènere de punt per dona a gènere de punt per nadó (línia Floc Baby) i els regals d'empresa (línia Floc Gift), ubicant-se en un nínxol que li permet defugir la competència dels productors de tèxtil de la Xina.
06/07/2008
-
Cal treballar de manera autocrítica per satisfer les necessitats del mercat
Simorra
Per a Simorra, innovar és plantejar i presentar nous productes sense perdre l'essència del que ha estat la firma durant tants anys.
02/07/2008
Total de pàgines: 155