S'han trobat 2.286 resultats
-
Bootstrapping: quin tipus d'idees podem autofinançar?
En aquesta videopíndola, Marek Fodor, mentor de SeedRocket, cofundador d'Atrapalo.com i Elecciones.es, ens explica quines característiques ha de tenir una idea per poder autofinançar-se.
11/04/2013
-
Com valoren els inversors els projectes d'Internet?
En aquesta videopíndola, Luis Martin Cabiedes, inversor d'empreses com Offerum, Privalia o Ulabox, ens explica quins procés segueixen els inversors a l'hora de valorar els projectes d'internet d'emprenedors que arriben a les seves mans.
11/04/2013
-
Els secrets d'un inversor
En aquesta videopíndola, Carles Florensa, membre de la Xarxa d'inversors privats d'ESADE BAN, ens explica en què consisteix el seu mètode d'actuació com a business angel i quines pràctiques segueix per minimitzar riscos.
11/04/2013
-
Si tens una bona idea, comença a emprendre
En aquesta vídeopíndola, Manel Sarasa, CEO de wineissocial, dóna els primers consells per emprendre: no esperar que el capital engegui el projecte, sinó que el projecte en marxa atregui el capital que el farà créixer.
11/04/2013
-
Com obtenir finançament d'inversors americans
En aquesta videopíndola, Anselm Bossacoma, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACC1Ó a Silicon Valley, ens dóna informació sobre com inverteixen, i què demanen, els inversors americans, i ens dóna consells per tenir èxit.
11/04/2013
-
Per a què serveix el Venture Debt?
En aquesta vídeopíndola, Carlos Conti, director de l'Inveready Technology Investment Group, ens explica per a què serveix el venture Debt, i ens explica l'exemple de Facebook.
11/04/2013
-
4 casos d'èxit en emprenedoria social
En aquesta vídeopíndola, Patrícia Sáez, directora de l'MBA en Social Enterpreneurship i del Postgrau d'emprenedors socials de la UOC, ens explica què defineix un projecte d'emprenedoria social, i presenta 4 casos internacionals exemplars.
11/04/2013
-
Corea del Sud, un país que cal conèixer
Jaume Giné
La 15a economia mundial, la 4a asiàtica i el 8è país al rànquing Doing Business del Banc Mundial té nom i cognoms: Corea del Sud. Jaume Giné, professor del Departament de Dret Públic d'ESADE i secretari general de Casa Àsia, ens posa en situació d'una de les grans economies emergents i una autèntica potència exportadora.
09/04/2013
-
Omplir les farmacioles coreanes
Grup Ferrer
El Grup Ferrer va ser una de les primeres empreses catalanes que va aterrar a Corea del Sud.
09/04/2013
-
Com fer negocis a Corea del Sud
Josep Maria Coll
El desenvolupament econòmic de les últimes dècades a Corea del Sud ha estat meteòric, amb un creixement exponencial, fins a situar aquest mercat com una referència entre els emergents.
09/04/2013
-
Infografia de les exportacions catalanes del 2012
Catalunya va tancar el 2012 amb un nou rècord d'exportacions. Les empreses catalanes van vendre a l'estranger per valor de 58.283 milions d'euros, una xifra mai abans assolida, augmentant un 16,1% les vendes fora de la Unió Europea. També va continuar creixent el número d'empreses catalanes que exporten, que va arribar a les 45.937, i Catalunya va vendre novament més al món que a la resta de l'Estat.
05/04/2013
-
L'Àfrica és una gran oportunitat: tot està per fer!
Lluís Renart
Poques persones coneixen tan de prop l'Àfrica i la seva estructura econòmica, política i social com Lluís Renart. Professor de direcció comercial d'IESE, és un enamorat d'aquest continent.
05/04/2013
-
"A l'Àsia hi hem de ser, és el nou centre de l'economia mundial"
Oriol Farrés
Oriol Farrés és politòleg especialitzat en Relacions Internacionals. Des del CIDOB, ha desenvolupat una extensa carrera d'investigació en política comparada i anàlisi de conflictes sobretot a la regió de l'Àsia i el Pacífic, alhora que coordina l'Asia Pacific Yearbook.
05/04/2013
-
Lluentar el camí cap als mercats emergents
KH Lloreda
KH Lloreda és líder en productes de neteja a Espanya. La seva àmplia gamma de productes liderada pel famós KH 7 li ha permès estar en pràcticament tots els punts de venda del país. Amb aquesta base de negoci, i en un context econòmic nacional desfavorable, KH Lloreda ha apostat recentment per la internacionalització com a via de creixement. Amb una estratègia que prioritza els mercats emergents menys madurs i amb millors perspectives econòmiques, avui ja han arribat a una quinzena de països.
04/04/2013
-
Mercats emergents i noves destinacions per l'empresa catalana
Els mercats amb economies emergents ens recorden que tot i que l'actual crisi sigui mundial, no vol dir que tot el món estigui en crisi. De fet, no s'està vivint de la mateixa manera a tot arreu. El Brasil, Rússia o la Xina es postul·len per liderar el creixement econòmic.
28/03/2013
Total de pàgines: 153