S'ha iniciat el procés per cobrir una vacant de Consultor/a Sènior del Servei d'Assessorament d'Incentius a la Unitat d’Inversió i Empreses Estrangeres.
Missió: Augmentar la competitivitat de les ofertes d’incentius per la captació de projectes d’alt potencial.
Dependència: Líder d’equip del Servei d’Assessorament d’Incentius.
Tasques principals a realitzar
- Dur a terme l’assessorament i coordinació amb l’equip de Gestió de Projectes, de Serveis a l’Inversor i de Captació d’Inversió en relació amb els incentius aplicables a cada projecte o oportunitat d’inversió.
- Fer l’estudi de les necessitats de finançament d’un projecte d’inversió i elaboració de la proposta de valor per a l’inversor.
- Identificar els principals instruments de finançament disponible en l’àmbit públic i privat, i possibles alternatives.
- Elaborar les candidatures d’incentius aplicables mitjançant un informe “ad hoc” (català, castellà, anglès) a lliurar a l’empresa, i proposta d’accions a desenvolupar.
Requisits imprescindibles
- Titulació universitària en Ciències Econòmiques, ADE, Dret o similar.
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana: Certificat de suficiència, nivell C de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
- Nivell B2 d’anglès.
- Experiència mínima de 3 anys assessorant empreses, preferiblement en l’àmbit de subvencions i opcions de finançament.
- Persona amb alta capacitat d’organització i autonomia, treball en equip, capacitat de treballar sota pressió, qualitat i rigor en el treball, habilitats de comunicació.
Es valorarà molt favorablement
- Formació i/o experiència en l’àmbit financer i coneixement de la Llei General de Subvencions i dels Reglaments europeus d'ajuts a les empreses.
- Experiència en avaluació tècnica de projectes de línies d’ajuts ACCIÓ i aplicació normativa general que regula l’activitat de les administracions públiques catalanes, especialment generalitat i administració general de l'estat.
* La persona que ocupi aquesta plaça tindrà un contracte de substitució d’excedència de durada indeterminada.
Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han d’emplenar el formulari de sol·licitud.
Un cop emplenat el formulari, i abans d’enviar-lo, hi hauran d’annexar el currículum personal i una carta de motivació.
La persona escollida per cobrir la plaça haurà de presentar a l’àrea de Talent i Persones, abans de la seva contractació, els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions i formacions esmentades al currículum.
Informació sobre el procés i/o resultat: talentipersones.accio@gencat.cat indicant la referència de la vacant: ref. 2025/38.
Tens tota la documentació?
Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.
En el cas que vostè es presenti a una vacant, l’informem que L’AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT DE L’EMPRESA, ACCIÓ, és l’entitat responsable del tractament de les dades contingudes en el seu CV i facilitades per vostè a ACCIÓ amb la finalitat de valorar i gestionar la seva candidatura per a treballar a ACCIÓ, així com l’aplicació, a petició seva, de les mesures precontractuals entre vostè i ACCIÓ. També l’informem que vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de l’adreça postal a Passeig de gràcia, 129, CP 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades, pot consultar el següent document (document .PDF).