El hub logístic, financer i de serveis de l'Amèrica Llatina
L'ampliació del Canal de Panamà fa del país la porta d'accés empresarial a Amèrica Central. Una economia oberta, amb estabilitat monetària (i basada en el dòlar) i un sistema bancari sòlid juguen a favor d'aquesta nació amb ubicació geoestratègica.
El creixement econòmic sostingut i la presencia de comunitats expatriades a Panamà (principalment a la Zona Metropolitana) ha incentivat el consum de productes d'origen europeu vinculats a la dieta mediterrània (d'origen italià, espanyol i grec).
Desplegar més opcions de Productes alimentaris per gran consum, canal foodservice i canal gurmetEls canals distribuïdors gran consum i foodservice son receptius a productes alimentaris gurmet i mass-market catalans: un ecosistema de cinc grans grups de gran distribució (Grupo Rey, Riba-Smith, Super99, Grupo Machetazo i Extra) i de sis grups centrats en canal foodservice-horeca (HT Zanetatos, Hermanos Zacay, Pedersen Foods, Nimar, Proserv, Hermanos Gago) valora la incorporació de nous productes: producte fresc (fruita dolça), productes gurmet i aliments dietètics/bio tenen mercat.
Amagar més opcions de Productes alimentaris per gran consum, canal foodservice i canal gurmet