• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Nova Zelanda

El líder mundial en govern digital

Nova Zelanda destaca per ser una economia dinàmica que compta amb nombrosos acords de lliure comerç amb altres països. Un bon clima de negocis i un alt nivell de transparència se sumen a l'aposta que ha fet el país per l'eGovernment i que l'ha posicionat com a número 1 al món en aquest camp.

Oportunitats de negoci a Nova Zelanda, al sud-est asiàtic i a Oceania

Alimentació

Nova Zelanda

Alimentació


Indústria Alimentària

La indústria alimentària representa el 54% del total d'exportacions del país. Aquesta indústria necessita maquinària i productes complementaris per créixer.

Nova Zelanda té una llarga història en la producció i exportació d'aliments i begudes. Les empreses del sector agrifood de Nova Zelanda treballen en els subsectors làctic, el subsector càrnic (vedella i xai), el subsector pesca (marisc i piscifactories de peix), el subsector fruita (poma i kiwi) i el subsector vinícola. La indústria agrícola i ramadera, juntament amb la indústria alimentària i vinícola, són un dels sectors econòmics més importants de l'economia neozelandesa i requereixen de maquinària i suplements per poder-se desenvolupar.

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip

Nova Zelanda

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip


Maquinària per a la indústria forestal, alimentària i de la construcció

Nova Zelanda ofereix oportunitats de negoci relacionades amb el subministrament de béns intermedis d’interès per a la indústria forestal, alimentària i de la construcció.

La indústria forestal i de la fusta, la tercera més gran del país, aporta una quantitat considerable a l’economia neozelandesa i representa més del 12 % dels ingressos d'exportació del país. En paral·lel, cal destacar el boom immobiliari que està vivint Nova Zelanda, que fa necessari l’abastiment de materials de construcció, d’aïllament, etc. I·, per últim, la indústria alimentària representa el 54 % del total d'exportacions del país. Aquesta indústria necessita maquinària i productes complementaris per créixer.

Alimentació especialitzada i gurmet

Austràlia

Alimentació especialitzada i gurmet


Alimentació funcional i ciències òmiques

La salut a través dels aliments. El 2015 els productes "naturals" van suposar unes vendes de més de 5,3 mil milions d’AUD i els productes dirigits a persones amb intoleràncies alimentàries més de 808 milions d'AUD.

Aliments que milloren la salut, que retarden l'envelliment o que ajuden a gestionar malalties són cada cop més demandats a Austràlia. Aliments funcionals, aliments sense components que generin intoleràncies, aliments orgànics certificats, els superaliments són cada cop més presents a les prestatgeries dels supermercats. Hi ha una aposta per la innovació en els productes alimentaris i el consum de "productes saludables".

Logística, e-commerce i distribució

Vietnam

Logística, e-commerce i distribució


Un sector retail en auge

L'augment del nombre d'empreses estrangeres al mercat retail vietnamita ha animat moltes empreses locals a invertir més en les seves carteres de productes i processos operatius per poder-hi competir.

Es preveu que el mercat del retail vietnamita tingui una evolució positiva pel que fa a inversions estrangeres i vendes. A més, gràcies a la combinació de factors polítics i econòmics de suport al sector, el creixement econòmic, l'augment de la població de classe mitjana, la urbanització i els estàndards de qualitat més alts, també hi haurà un augment del consum local. Per tant, les empreses estrangeres que inverteixin en el sector retail vietnamita no només trobaran un país en què produir i exportar a altres països, sinó també un important mercat de consumidors locals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?