Un mercat petit, però estratègic
Dins del grup de repúbliques sorgides de l'antiga Iugoslàvia, Croàcia és el segon país amb més poder adquisitiu i econòmic després d’Eslovènia. Tot i ser un mercat petit de 4,29 milions d’habitants, disposa d’una situació estratègica al sud-est d'Europa. Des de la seva adhesió a la Unió Europea el 2013, s'han previst fortes inversions en infraestructures finançades amb fons comunitaris.
El sector turístic a Croàcia representa el 18 % del PIB del país. Tanmateix, la seva infraestructura turística, relativament escassa i obsoleta, exigeix una inversió creixent.
Desplegar més opcions de Col·lectivitats, equipament hoteler i restauracióSegons l’esborrany per a l’Estratègia de Desenvolupament del Turisme Sostenible 2030 de Croàcia s’identifica una insuficient capacitat hotelera, amb un nivell de pernoctacions dues o tres vegades inferior a la mitjana europea, fet que indica la necessitat d’un augment significatiu de l’oferta hotelera durant els propers anys.
Amagar més opcions de Col·lectivitats, equipament hoteler i restauració