• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Filipines

Un mercat jove i en creixement

Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.

Oportunitats de negoci a les Filipines, al sud-est asiàtic i a Oceania

Mobile & Gaming

Filipines

Mobile & Gaming


Videojocs per a nous formats

La creació de videojocs per a nous formats va en augment a l'Àsia i Filipines se situa com a país emergent amb un nombre cada cop més important de companyies que es dediquen al sector dels videojocs.

La presència d’empreses fortes a escala global, com GAMESCOM, ha permès impulsar el sector els últims anys. L'objectiu és desenvolupar la creació de videojocs, però també potenciar l'oferta de serveis de disseny i programació per donar suport a altres empreses del sector.

Infraestructures i construcció

Austràlia

Infraestructures i construcció


Infraestructures viàries i construcció d'habitatge

Amb una població de 24,5 milions d'habitants, Austràlia disposa de 10,3 milions d'habitatges amb una proporció de 74 % cases i 26 % pisos.
El preu de l'habitatge s'ha disparat a les ciutats i s'estima que el valor d'aquests 10 milions d'habitatges superarà els 6,5 trilions de dòlars australians el 2017, essent 4 vegades el producte interior brut del país. Pel que fa a les infraestructures, els governs de les principals ciutats estan invertint en la construcció de vies ràpides de connexió entre els suburbis i els centres econòmics i financers de les ciutats. Un exemple d'aquesta inversió seria el projecte Westconnex a la ciutat de Sydney i que esdevindrà una artèria per al vehicle d'ús privat que facilitarà l'accés dels residents de la zona oest al centre de la ciutat.
Logística, e-commerce i distribució

Indonèsia

Logística, e-commerce i distribució


E-commerce a Indonèsia

Segons la consultora McKinsey, el comerç electrònic a Indonèsia passarà dels 8.000 milions d'USD el 2017 a 65.000 el 2022.

Des de l'inici de les estimacions el 2015, el volum de compra en línia s'ha duplicat anualment. Tot i així, només un 15 % de la població realitzava compres en línia el 2018. Amb el progressiu creixement de les rendes i de l'ús d'Internet per capita, les previsions de l'evolució de l'e-commerce són de fort creixement. Hi contribueix la dificultat logística del país: amb més de 13.000 illes, la compra per Internet facilita als consumidors l'accés a productes que altrament resultarien massa cars en botiga física o directament no es podrien trobar.

Salut i equipaments mèdics

Tailàndia

Salut i equipaments mèdics


Tecnologies mèdiques a Tailàndia

Tailàndia va ser el primer país de la regió asiàtica a desenvolupar el turisme mèdic, amb el primer centre acreditat JCI i actualment en té 61.

A Tailàndia, especialitats com la cirurgia cosmètica, l’ortopèdia, la cardiologia, la medicina reproductiva i la cirurgia espinal estan ben desenvolupades i requereixen d'equipaments de primer ordre per mantenir el país al més alt nivell de competitivitat enfront dels seus competidors regionals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Filipines: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial