• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Filipines

Un mercat jove i en creixement

Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.

Activitats i missions sobre les Filipines, el Sud-est asiàtic i Oceania

Dimecres, 03 juliol 2019

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci a les Filipines, al sud-est asiàtic i a Oceania

Mobile & Gaming

Filipines

Mobile & Gaming


Videojocs per a nous formats

La creació de videojocs per a nous formats va en augment a l'Àsia i Filipines se situa com a país emergent amb un nombre cada cop més important de companyies que es dediquen al sector dels videojocs.

La presència d’empreses fortes a escala global, com GAMESCOM, ha permès impulsar el sector els últims anys. L'objectiu és desenvolupar la creació de videojocs, però també potenciar l'oferta de serveis de disseny i programació per donar suport a altres empreses del sector.

Logística, e-commerce i distribució

Austràlia

Logística, e-commerce i distribució


La logística és clau per a l'economia australiana

A causa de la seva localització, l'eficiència de la indústria logística d'Austràlia és vital per a la productivitat i el benestar del país.

La competitivitat econòmica del país està estretament relacionada amb la qualitat de les infraestructures: ports, vies de ferrocarril, carreteres i aeroports que enllacen i transporten béns i serveis australians als mercats nacionals i estrangers, i viceversa. Totes les indústries del país necessiten en més o menys mesura de serveis logístics i, en concret, és un element clau per a tres de les quatre principals indústries del país: mineria, construcció i fabricació. En els pròxims anys, Austràlia s'enfrontarà a diversos reptes, inclosos el creixement de la població, l'augment de la demanda interna i externa de productes, i els canvis tecnològics que presenten noves oportunitats per a les empreses del sector.

Wellness & Beauty

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

TIC i transformació digital

Indonèsia

Singapur

TIC i transformació digital


Fintech al Sud-est asiàtic

Segons la consultora Deloitte, el 2018 les inversions al Sud-est asiàtic, al sector fintech, van experimentar un creixement del 30 % en relació amb l'any anterior, amb projeccions d'arribar als 72.000 milions d'USD el 2022.

Les inversions en tecnologia a la zona són considerables: fins a un 40 % del total d'acords de private equity al Sud-est asiàtic el 2017 van ser a sectors Tech. Més del 60 % dels inversors de la zona afirmen que la tecnologia serà la seva àrea de focus en el període 2018-19, i les tecnologies fintech en són el principal subsector, seguit de la intel·ligència artificial i el blockchain.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?