Un mercat jove i en creixement
Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.
Cercador
Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.
Filipines
Alimentació
Filipines
Electrònica i electricitat
L'exportació de productes electrònics, en particular de semiconductors, suposa gairebé la meitat del total d'exportacions de Filipines. L'aprovació de la CHIPS Act als EUA pot arribar a ser beneficiosa per l'estreta relació entre ambdós països.
Desplegar més opcions de L'electrònica és la columna vertebral de les exportacions filipinesFilipines també busca atraure majors inversions per escalar posicions en la cadena de valor global del sector dels semiconductors i en subsectors d'alt creixement com electrònica de consum, biomèdica, etc., tot generant alhora noves oportunitats de negoci a proveïdors del sector (equips de soldadura…).
Amagar més opcions de L'electrònica és la columna vertebral de les exportacions filipinesFilipines
Alimentació
L'augment en aquest període suposa entorn de 4.500 milions d'USD i entre el 2022 i el 2026 es preveuen vendes de 4.000 milions addicionals, un creixement del 23,2%.
Desplegar més opcions de Les vendes de "packaged food" van créixer un 35,1% del 2018 al 2022Un fort creixement econòmic, sector turístic pròsper, una gran població juvenil i l'expansió de grans cadenes minoristes estan contribuint al creixement de la indústria. Mentre que els productes produïts a nivell nacional representen al voltant del 70% del subministrament total d'aliments, els comerciants continuen sent optimistes que les vendes de productes importats d'aliments i begudes continuaran creixent, ja que els consumidors sempre busquen varietat.
Amagar més opcions de Les vendes de "packaged food" van créixer un 35,1% del 2018 al 2022Indonèsia
Automoció, moto i mobilitat lleugera
A posteriori de la caiguda de vendes al 2020-21 per la pandèmia, el sector va rebotar el 2022 amb un creixement del 3,2 % i amb més força encara al 2023, amb un augment de vendes del 20.1 %.
Desplegar més opcions de Indonèsia és el tercer mercat mundial de motocicletesLa forta recuperació de vendes del 2023 es va produir sobretot la primera meitat de l'any (un 44% al primer trimestre) i es va ralentir la segona, de manera que les xifres de vendes totals de 6.4 milions són encara inferiors a les de pre-pandèmia. El sector està a l'espera també del boom definitiu de la moto elèctrica, subsector de vendes encara marginals. Empreses proveïdores de components pel tuning i de l'styling de motos, així com accessoris i complements (roba, cascos...) tenen un potencial mercat on poden adreçar-se.
Amagar més opcions de Indonèsia és el tercer mercat mundial de motocicletesVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
El sector agrícola és encara gairebé el 9 % del PIB i suposa el 24 % de la força laboral. A banda, l'exportació de productes com la banana o l'oli de coco tenen un pes molt elevat sobre el total nacional.
Desplegar més opcions de Les exportacions agrícoles són crítiques per al sector exterior nacionalAmb les mesures progressivament més restrictives pel que fa a l'ús d'insecticides i pesticides, nivells de residu, etc. al món desenvolupat, els exportadors de Filipines es veuen obligats a modernitzar les plantacions i, en particular, a fer ús de fertilitzants i productes nutricionals innovadors que permetin reduir l'ús dels primers.
Amagar més opcions de Les exportacions agrícoles són crítiques per al sector exterior nacional