ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Filipines

Un mercat jove i en creixement

Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.

Oportunitats de negoci a les Filipines, al sud-est asiàtic i a Oceania

Mobile & Gaming

Filipines

Mobile & Gaming


Videojocs per a nous formats

La creació de videojocs per a nous formats va en augment a l'Àsia i Filipines se situa com a país emergent amb un nombre cada cop més important de companyies que es dediquen al sector dels videojocs.

La presència d’empreses fortes a escala global, com GAMESCOM, ha permès impulsar el sector els últims anys. L'objectiu és desenvolupar la creació de videojocs, però també potenciar l'oferta de serveis de disseny i programació per donar suport a altres empreses del sector.

Paper, cartró i packaging

Vietnam

Paper, cartró i packaging


Ascens del packaging a Vietnam

El sector del packaging a Vietnam està experimentant un creixement important aquests darrers anys i s'espera que es mantingui en el futur.

Amb un creixement anual entre el 15-20 % de mitjana els darrers anys, la indústria del packaging presenta nombroses oportunitats per a les empreses catalanes. La innovació tecnològica en el disseny està jugant un paper clau en el desenvolupament del sector a Vietnam. La demanda és especialment notable en el packaging de menjar processat, gràcies a l’augment del consum de menjar a Vietnam en els darrers anys.

Logística, e-commerce i distribució

Indonèsia

Logística, e-commerce i distribució


E-commerce a Indonèsia

Segons la consultora McKinsey, el comerç electrònic a Indonèsia passarà dels 8.000 milions d'USD el 2017 a 65.000 el 2022.

Des de l'inici de les estimacions el 2015, el volum de compra en línia s'ha duplicat anualment. Tot i així, només un 15 % de la població realitzava compres en línia el 2018. Amb el progressiu creixement de les rendes i de l'ús d'Internet per capita, les previsions de l'evolució de l'e-commerce són de fort creixement. Hi contribueix la dificultat logística del país: amb més de 13.000 illes, la compra per Internet facilita als consumidors l'accés a productes que altrament resultarien massa cars en botiga física o directament no es podrien trobar.

Continguts digitals i audiovisuals

Singapur

Continguts digitals i audiovisuals

TIC i transformació digital


Economia i transformació digital

El Govern de Singapur té l'objectiu de convertir la ciutat-estat en la capital digital d'Àsia. Google, Twitter i Netflix tenen la seva seu asiàtica al país.

El govern és també un fort comprador, amb més de 2.400 milions de dòlars en licitacions d'infraestructures TIC, serveis de dades i serveis digitals, el 2017. En l'actualitat, el 50 % de les dades de tot el Sud-est Asiàtic es capturen en centres de dades establerts a Singapur. Hi ha un interès especial en les àrees d'analítica de dades, ciberseguretat i sistemes de ciutats digitals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Filipines: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial