• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

República Txeca

Una economia estable i lligada a l’automòbil

Amb un població d’uns 10 milions de persones, la República Txeca es troba en constant creixement i actualment és una de les economies més desenvolupades i estables d’Europa Central i de l’Est. El mercat txec és un mercat europeu desenvolupat, exigent i que posseeix una forta competència en tots els sectors.

Activitats i missions sobre la República Txeca, l'Europa oriental i l'Àsia central

Consulta la informació d'activitats anteriors

Dimecres, 03 juliol 2019

Oportunitats de negoci a la República Txeca, a l'Europa oriental i a l'Àsia central

Tecnologia per a l'alimentació

Croàcia

Tecnologia per a l'alimentació


Maquinària i equipament per a la indústria agroalimentària

El sector alimentari és el més important de la indústria manufacturera croata, ja que és el que té la facturació més elevada i el que genera més ocupació.

A Croàcia, la indústria manufacturera del sector alimentari inclou més de 3.000 empreses que donen feina a més de 65.000 treballadors. Això fa que es generin oportunitats de negoci per a les empreses de maquinària agrícola i equipament per a la indústria agroalimentària. Pel què fa a productes agroalimentaris, cal destacar les importacions de carn de porc i productes orgànics.

Wellness & Beauty

Rússia

Wellness & Beauty


Productes professionals, aparells i dispositius de bellesa i antiaging

El sector bellesa ha estat un dels sectors menys afectats per la crisi a Rússia: el 2016, es va registrar un increment del 28 % en vendes de productes facials.
Al subsector de productes de bellesa professionals i equipament cosmètic a Rússia existeix molt d'interès en productes catalans per a l'aplicació de mesoteràpia i biorevitalització. Es recalca la necessitat a Rússia de pílings professionals d'efecte profund i mig-profund i també feelers. Així mateix, existeixen oportunitats en aparells i dispositius smart, sempre que el fabricant català estigui disposat a certificar-los i organitzar la formació i el manteniment corresponent.
Restauració, turisme, cultura i oci

Croàcia

Restauració, turisme, cultura i oci


Col·lectivitats, equipament hoteler i restauració

El sector turístic a Croàcia representa el 18 % del PIB del país. Tanmateix, la seva infraestructura turística, relativament escassa i obsoleta, exigeix una inversió creixent.

Segons l’Estratègia de Desenvolupament del Turisme 2020, es preveu una inversió de 7.500 milions d’euros fins al 2020, amb l’augment significatiu de les places hoteleres així com de la seva qualitat (entre 200 i 300 nous hotels i increment de la qualitat en 150 dels existents), cosa que representa oportunitats tant en equipaments com en serveis de planificació, disseny i gestió. També es preveu que la inversió en el sector es beneficiï significativament de gran part dels fons de la UE.

Smart Cities

Rússia

Smart Cities


Smart city: know-how i tecnologia

La ciutat de Moscou es posiciona com a líder regional de tecnologies smart, aspecte el qual està impulsant certes pautes per al desenvolupament urbanístic al país.
Certs productes poden presentar un interès especial, com ara: sensors resistents a la intempèrie i trashing; noves tecnologies associades al transport públic que continguin components fàcilment localitzables (més del 50 %); sistemes de seguretat amb gran rendiment de pas, etc. Aquest àmbit ofereix oportunitats interessants tant en l'àmbit privat com institucional.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Europa oriental i Àsia central: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial