ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Cambodja

El tèxtil, pilar principal de l'economia cambodjana

Cambodja viu un període de creixement econòmic basat en el sector tèxtil, el turisme, la construcció i l'agricultura. Una gran quantitat de marques de roba occidentals tenen els seus centres de producció al país, cosa la qual contribueix al fet que el sector tèxtil sumi el 20 % del PIB.

Oportunitats de negoci a Cambodja, al sud-est asiàtic i a Oceania

Mobile & Gaming

Filipines

Mobile & Gaming


Videojocs per a nous formats

La creació de videojocs per a nous formats va en augment a l'Àsia i Filipines se situa com a país emergent amb un nombre cada cop més important de companyies que es dediquen al sector dels videojocs.

La presència d’empreses fortes a escala global, com GAMESCOM, ha permès impulsar el sector els últims anys. L'objectiu és desenvolupar la creació de videojocs, però també potenciar l'oferta de serveis de disseny i programació per donar suport a altres empreses del sector.

Logística, e-commerce i distribució

Indonèsia

Logística, e-commerce i distribució


E-commerce a Indonèsia

Segons la consultora McKinsey, el comerç electrònic a Indonèsia passarà dels 8.000 milions d'USD el 2017 a 65.000 el 2022.

Des de l'inici de les estimacions el 2015, el volum de compra en línia s'ha duplicat anualment. Tot i així, només un 15 % de la població realitzava compres en línia el 2018. Amb el progressiu creixement de les rendes i de l'ús d'Internet per capita, les previsions de l'evolució de l'e-commerce són de fort creixement. Hi contribueix la dificultat logística del país: amb més de 13.000 illes, la compra per Internet facilita als consumidors l'accés a productes que altrament resultarien massa cars en botiga física o directament no es podrien trobar.

Mobile & Gaming

Vietnam

Mobile & Gaming


Més mòbils, més aplicacions

El mercat de la telefonia mòbil ha crescut de forma explosiva durant els últims anys. La demanda de mòbils va a l'alça i, per tant, ha augmentat les necessitats de proveïdors de serveis d'Internet i telefonia.

Es necessiten millores pel que fa a la connectivitat a causa del creixement de l'ús de mòbils. La demanda de noves aplicacions i jocs és cada dia més alta i, per aquest motiu, el mercat vietnamita necessita d'empreses que ofereixin nous productes i solucions tecnològiques.

Alimentació

Indonèsia

Alimentació


Indonèsia experimentarà un gran creixement de la producció agrícola

Amb abundants sòls fèrtils, Indonèsia és un important productor mundial d’una gran varietat de productes agrícoles tropicals.

El sector de l’agricultura indonesi està format per grans plantacions (tant estatals com privades) i terrenys de petits productors. Les grans plantacions tendeixen a centrar-se en productes importants per a l'exportació, com l’oli de palma i el cautxú, mentre que els petits agricultors se centren en l'arròs, la soja, el blat de moro, les fruites i les verdures. El volum de negoci d’aquest sector ha crescut un 59,9 % a Indonèsia en els darrers cinc anys i es preveu que, entre el 2018 i 2022, creixi un 40,5 % més.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Cambodja: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial