El principal motor i el mercat industrial més important d'Europa
La quarta economia més gran del món és l'escenari dels últims desenvolupaments en la indústria 4.0. Sectors en alça com les TIC o la biotecnologia obren grans oportunitats per a la cooperació tecnològica.
El sector de la cosmètica (Beauty and Personal Care) a Alemanya suposa un volum de negoci de 15.019 milions d’euros l'any 2019. L'any 2023 el volum de mercat arribarà als 16.260 milions d'euros, fet que significa un creixement anual del 2 %.
Desplegar més opcions de Cosmètica a Alemanya: mercat en expansió amb demanda de productes naturalsEl Personal Care (cosmètics decoratius i productes per a la cura del cos, incloses fragàncies i productes per a l'afaitat) és el segment amb el creixement més dinàmic, amb un valor de volum de mercat de prop de 7.231 milions d’euros el 2019. Dins del Personal Care, les dues categories més destacades són els productes per a la cura corporal i facial i la de productes capil·lars. Es calcula que la població alemanya gasta uns 179,03 €/any en aquest concepte de despesa. Dins d'aquesta categoria, Alemanya és líder europeu en cosmètica natural, segment que va guanyar un milió de consumidors l’any 2018. Això es tradueix en un creixement del 5,9% i un volum de vendes de 1.300 milions d’euros de productes de cosmètica orgànica i natural.
Amagar més opcions de Cosmètica a Alemanya: mercat en expansió amb demanda de productes naturals