ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Japó

La potència del sol naixent

El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.

Oportunitats de negoci al Japó i a l'Extrem Orient

Smart Cities

Japó

Smart Cities


Nova aposta per l’e-government

El nou govern de Suga ha posat com una de les prioritats la promoció de la digitalització de l'administració (e-government).

Desplegar més opcions de Nova aposta per l’e-government

Per a la reconstrucció de ciutats i infraestructures, de cara al futur tindran oportunitats els materials, els productes o les tecnologies relacionats amb les ciutats intel·ligents, amb l'eficiència energètica, la mobilitat sostenible i les energies renovables.

Amagar més opcions de Nova aposta per l’e-government
Biotecnologia

Japó

Biotecnologia


Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologia

L’escala del mercat de la indústria biotecnològica al Japó és de 24.000 milions d’euros, i el govern desitja expandir-lo i multiplicar el seu valor per sis abans del 2030.

Desplegar més opcions de Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologia

En conseqüència, es busquen i desenvolupen diferents formes de col·laboració amb les empreses i els clústers estrangers, de tal manera que aquest mercat ofereix molt bones oportunitats per a les empreses catalanes més innovadores. Aquesta oportunitat s'estén a les empreses d'assistència sanitària (Healthcare), ciències de la vida (Life Science) i bellesa (Beautycare).

Amagar més opcions de Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologia
Automoció i moto

Japó

Automoció i moto


El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futur

El Japó és el tercer productor mundial de vehicles amb una producció de 9,68 milions l'any 2019. Tota la producció del Japó és per a marques japoneses. També hi ha marques de motos reconegudes mundialment.

Desplegar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futur

Els OEM de vehicles i motos japonesos se senten molt alerta de la necessitat d'adaptar-se al canvi a CASE i de cotxes del futur. Així, hi ha espai per a les empreses innovadores del sector que ofereixen solucions, components o tecnologies relacionades amb el control automàtic, el vehicle connectat, els vehicles de piles combustibles i els vehicles elèctrics.

Amagar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futur
Logística, e-commerce i distribució

Japó

Logística, e-commerce i distribució


El mercat de comerç electrònic és encara verd a Japó

Pel que fa als canals de comerç electrònic, comencen a tenir ocasions que productes estrangers explorin possibilitats de comerç electrònic.

Desplegar més opcions de El mercat de comerç electrònic és encara verd a Japó

Per als productes digitals, hi hauria més possibilitats de provar comerç electrònic que productes consumidors ordinaris, com ara productes d'alimentació, moda, o begudes. Els sectors logístics i da distribució són sectors complicats amb barreres per a les empreses estrangeres al Japó. Per a aquests productes ordinaris, els canals de comerç electrònic competeixen amb els importadors clàssics i podrien causar problemes.

Amagar més opcions de El mercat de comerç electrònic és encara verd a Japó

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Japó: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial