Automoció i energia, oportunitats d'una economia oberta
Mèxic té una economia molt oberta, orientada en gran part cap a la manufactura, amb una àmplia xarxa d'acords de lliure comerç amb 46 països. Això fa que més del 90% del seu comerç exterior es faci sota aquestes condicions favorables. Actualment, el país gaudeix d'estabilitat macroeconòmica i política i el seu creixement previst és de l'1,7%.
El sector de l'e-commerce continua creixent a Mèxic. Les vendes online a Mèxic, principalment de béns de consum, han crescut un 81% el 2020.
Desplegar més opcions de Oportunitats de negoci més enllà d'AmazonMarketplaces com Amazon, Mercado Libre o Linio dominen el mercat, però també hi ha altres alternatives que funcionen amb una segmentació de productes específics. Gairebé un 70% de la població té accés a internet i, d'aquest total, un 40% fa compres en línia. En els propers 5 anys es preveu que augmenti la penetració d'intenet entre la població, però també que creixi l'entrada de nous jugadors. I això no només afecta el B2C, sinó també el B2B.
Amagar més opcions de Oportunitats de negoci més enllà d'Amazon