ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

El negoci de sentir-se bé

Oportunitats de negoci vinculades a la cosmètica, el benestar i l'economia silver

Suïssa

Suïssa

Cosmètica, benestar i economia silver


Productes per a la cura de la pell en auge

El mercat de cosmètics a Suïssa creix cada any i els productes de cura personal són la categoria en la qual gasten més diners els clients suïssos.

Desplegar més opcions de Productes per a la cura de la pell en auge

Probablement a causa de la pandèmia per la covid-19, les vendes de productes per a la cura de la pell van augmentar un 145% en comparació amb el mateix període de l'any anterior. La tendència més clara és: menys maquillatge i més cura. Les categories que han despuntat són les "DIY", especialment en el comerç al detall en línia, els productes per a les ungles, per a la cura dels peus i de depilació. Aquest últim va registrar un creixement de la facturació del 230 per cent, la cura dels peus va superar l'abast amb un 255 per cent.

Amagar més opcions de Productes per a la cura de la pell en auge
Argentina

Argentina

Cosmètica, benestar i economia silver


Productes altament innovadors i diferenciats

Tot i la difícil situació que travessa l'Argentina, hi ha cabuda per a algun producte d'aquest àmbit, tot i que cal que sigui clarament diferenciador i innovador.

Desplegar més opcions de Productes altament innovadors i diferenciats

Argentina és un mercat amb un gran consum de cosmètica. Perquè un producte de cosmètica tingui èxit, haurà de tenir una proposta diferenciadora molt gran respecte a la competència com, per exemple, tractaments clarament innovadors, preus competitius.

Amagar més opcions de Productes altament innovadors i diferenciats
Singapur

Singapur

Cosmètica, benestar i economia silver


Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic

El mercat de cosmètics i de productes de cura personal a Singapur supera els 1.000 milions de dòlars. És el segon país d'Àsia en despesa per càpita en cosmètics després del Japó.

Desplegar més opcions de Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de balneari o massatges van a l'alça. En aquest àmbit, guanya en importància el comerç electrònic: els productes cosmètics formen la 3a categoria de despesa en línia del país. Els compradors s'adrecen al canal en línia per cercar tant preus més competitius com més varietat de productes. En aquest sentit, més del 70% dels compradors en línia de cosmètics fan també compra de producte a l'estranger.

Amagar més opcions de Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic
Hong Kong

Hong Kong

Xina

Cosmètica, benestar i economia silver


Hong Kong, l’aparador de tendències de la Xina

La ubicació privilegiada de Hong Kong garanteix que aquells que es dediquen a la cosmètica tinguin accés a un gran volum de consumidors molt atents a les novetats en el sector i àvids de noves propostes.

Desplegar més opcions de Hong Kong, l’aparador de tendències de la Xina

L’entorn regulador obert de Hong Kong per als cosmètics ha assegurat un important espai de mercat tant per als cosmètics com per als productes de cura personal. Els canals de venda inclouen botigues independents, minoristes multimarca, plataformes en línia i salons de bellesa. Els cosmètics i els articles de cura personal són una categoria de compra preferida tant per als consumidors locals com per als visitants internacionals i de la Xina continental gràcies als preus atractius (sense IVA, sense aranzels) i a una àmplia selecció mundial disponible a la ciutat.

Amagar més opcions de Hong Kong, l’aparador de tendències de la Xina

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Cosmètica, benestar i economia silver: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial