L’anunci s’ha fet a Hong Kong en el marc de la Business of Design Week, durant una reunió de treball entre l’empresa i el secretari d’Empresa i Competitivitat, Pere Torres
- L’anunci s’ha fet a Hong Kong en el marc de la Business of Design Week, durant una reunió de treball entre l’empresa i el secretari d’Empresa i Competitivitat, Pere Torres.
- Asia Digital Mojo desenvolupa estratègies de màrqueting i innovació per a empreses com Line o Huawei i preveu creixements de facturació del 50% aquest any i durant el 2016.
- L’obertura de la nova empresa a Catalunya ha comptat amb el suport de la Generalitat a través d’ACCIÓ.
L’empresa xinesa Asia Digital Mojo, que desenvolupa estratègies de màrqueting digital i innovació, ha anunciat aquest dimecres l’obertura de la seva seu per al mercat europeu a Barcelona. L’anunci s’ha fet durant una reunió de treball entre directius de l’empresa i el secretari d’Empresa i Competitivitat, Pere Torres, en el marc de la Business Design Week a Hong Kong.
Asia Digital Mojo s’especialitza en estratègies de màrqueting per a clients asiàtics que volen posicionar-se als mercats occidentals, i viceversa. És la primera agència d’aquestes característiques que s’estableix a la capital catalana, i treballa sobretot per a clients del sector tecnològic, el segment del luxe i l’alimentació. L’obertura de la nova empresa a Catalunya ha comptat amb el suport de la Generalitat a través d’ACCIÓ.
Alguns dels clients d’Asia Digital Mojo són Huawei, Line o la cadena hotelera Shangri-La. La companyia compta amb oficines a Hong Kong, Shanghai, Seul, Mumbai i Mèxic DF, té 40 treballadors en total i ha tancat el 2015 amb una facturació superior en un 50% respecte el 2014. L’empresa espera seguir creixent al mateix ritme l’any que ve, a causa de l’expansió a Europa i també a la Índia. La seu catalana comptarà durant el primer any amb un equip de 8 persones.
Segons el fundador de l’empresa, David Williams “hem escollit la ciutat de Barcelona per ubicar-hi la nostra oficina perquè és la capital europea de la innovació”. “Que Barcelona sigui la Mobile World Capital és un valor afegit per a nosaltres, ja que tenim molts clients d’aquest sector”, afegeix. Altres raons són “la capacitat de trobar talent creatiu i molt variat, així com la ubicació geogràfica, que li permet ser la porta d’entrada al mercat europeu i a la vegada la plataforma per saltar al mercat llatinoamericà”.
Williams explica que Asia Digital Mojo té “un profund coneixement del consumidor asiàtic” i que treballa amb l’objectiu de “fer de pont entre les empreses d’Àsia i Europa, per ajudar-les a obrir mercat als dos continents”.
L'empresa xinesa Asia Digital Mojo anuncia l'obertura de la seu europea a Barcelona