• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'empresa de complements per a la moda WSG escull Barcelona per a l'obertura de la seva seu a Europa

Imatge per defecte

•    WSG ha invertit 1M€ i ha comptat amb el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversió estrangera de la Generalitat.
 
•    WSG a Catalunya compta inicialment amb set empleats i la companyia preveu que aquesta xifra es dupliqui a curt termini.
 
•    El grup WSG té una facturació de més de 14 milions d'euros i treballa amb marques com GAP, Abercrombie & Fitch, Mango, Inditex, Benetton, Hugo Boss, Desigual i Michael Kors, entre d’altres.

 
 
L’empresa proveïdora d’ornaments i accessoris per a la indústria tèxtil i de la moda WSG ha invertit 1 milió d'euros en l'obertura de la seva seu europea al barri del Born de Barcelona. Aquesta nova seu de la companyia comprèn també disposa d’un estudi de disseny. WSG és resultat de la fusió de la companyia americana SotaStyle i l’asiàtica WellFit.
 
A més de la central europea a Catalunya, la companyia té també seus internacionals a Nova York i Hong Kong, així com fàbriques i oficines a Europa, els Estats Units, l’Índia, la Xina i Egipte. El grup WSG té una facturació de més de 14 milions d'euros i treballa amb marques com GAP, Abercrombie & Fitch, Mango, Inditex, Benetton, Hugo Boss, Desigual i Michael Kors, entre d’altres.
 
Per l’obertura de la seu europea, WSG ha comptat amb el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversió estrangera de la Generalitat. El Govern ha assessorat l’empresa sobre l’entorn legal, laboral i fiscal de Catalunya i l’ha posat en contacte amb Première Vision, el saló de referència del món de la moda francès que aquests dies se celebra a París. En l’edició d’enguany, aquest saló ha convidat WSG perquè presenti les seves noves col·leccions.
 
A més, Catalonia Trade & Investment ha introduït la companyia en l’ecosistema català del disseny i la moda, i diversos actors locals d’aquest àmbit han donat suport a WSG en la inauguració de la seu europea. L’acte ha comptat amb  la presència de representants de marques europees com Abercrombie & Fitch, Maxmara, Marc Jacobs, Benetton i Mango, entre d’altres.
 
El cofundador i director de Vendes i Màrqueting d’WSG, Stephen Hotis, explica que l'empresa ha triat Barcelona com a seu europea perquè "té una ubicació privilegiada que, com a empresa, ens permet d'aprendre dels líders de marques d'èxit tals com Inditex, Desigual o Mango així com identificar les seves necessitats i oferir-los una solució global i innovadora". Hotis també afegeix que, "la major part de la producció de les marques europees està centralitzada a Portugal, Turquia, Tunísia, i el Marroc. Per tant, Barcelona és el lloc ideal per oferir el millor servei als nostres clients".
 
Hotis explica també que "Barcelona és, als països europeus, el que Miami-Florida, és als Estats Units: un lloc amb bon temps, platges, diversitat cultural, inspiració i qualitat de vida. No obstant això, Barcelona és millor que Miami pel fet que els dissenyadors dels Estats Units i de tot el món estan enamorats de la història de Catalunya i troben inspiració en les arts, els edificis i els seus voltants. Barcelona, com a ciutat, és una refrescant combinació d'ahir i d'avui".
 
Per a la nova seu, WSG ha creat set llocs de treball a Catalunya i preveu que aquesta xifra es dupliqui a curt termini. A més, WSG obrirà properament una oficina de vendes a Galícia, que afegirà a les que ja té a Europa.
 
L'objectiu comú del grup WSG és ser una de les empreses més conegudes, respectades i innovadores en el camp dels components de les peces de vestir i proporcionar productes de qualitat a la indústria de la moda. WSG ofereix una solució global i s'ha convertit en una empresa líder en el camp de la moda.
 


ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya.

L'empresa de complements per a la moda WSG escull Barcelona per a l'obertura de la seva seu a Europa