• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'estudi d'il·luminació UMAYA, de Dubai, obre una oficina a Barcelona per entrar al mercat europeu

Imatge per defecte
•    UMAYA, que crearà fins a 6 llocs de treball en dos anys, ha triat la capital catalana perquè “és un punt estratègic al mercat europeu” i per l’ambient “creatiu i innovador que es respira a la ciutat”.
 
•    El projecte d’inversió ha comptat amb el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres de la Generalitat.
 
•    Amb aquesta oficina l’estudi de disseny complementa la seva presència internacional que es vehicula a través de les seus de Dubai, Buenos Aires i Montevideo.

 
L’estudi UMAYA Lighting Design, de Dubai, ha obert una oficina a Barcelona per entrar al mercat europeu en el procés d’expansió internacional de la companyia. L’empresa crearà fins a 6 nous llocs de treball en dos anys amb l’obertura de l’oficina a Barcelona, que complementa les seus de Dubai, Buenos Aires i Montevideo. Per aquest projecte l’estudi ha comptat amb el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres de la Generalitat.
 
UMAYA Lighting Design està especialitzada en els serveis de consultoria per projectes d’il·luminació de museus, edificis corporatius, locals religiosos, hospitals, aeroports o espais públics, entre d’altres. Per exemple, recentment ha dissenyat el projecte d’il·luminació de l’edifici Prime Tower i del local Cielo Sky Lounge de Dubai o del camp de futbol de l’equip uruguaià Peñarol, que té capacitat per 40.000 espectadors.
 
Segons la responsable de l’estudi a Barcelona, Grisell Herrera, la seu de la capital catalana “complementa les oficines de l’Orient Mitjà i Amèrica del Sud amb l’objectiu de treballar en xarxa i donar suport a tot el món”. A l’hora d’escollir la ubicació de l’oficina que cobrirà tot Europa, Herrera destaca que “Barcelona és un punt estratègic, ens permet donar assistència als clients que ja tenim a Europa i estar a prop dels nostres mercats”.
 
A més, “des d’un punt de vista creatiu”, assegura, “a Barcelona es respira un aire molt innovador, és una ciutat molt oberta i ens encanta la creativitat que es veu als carrers i als esdeveniments en el camp de la il·luminació que s’hi celebren, tot això ens obre la imaginació”.
 
ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya.

L'estudi d'il·luminació UMAYA, de Dubai, obre una oficina a Barcelona per entrar al mercat europeu