Es tracta d’una interfície que interactua amb els consumidors per recomanar-los productes i experiències i que l’empresa llençarà al mercat a principis de l’any que ve
- Es tracta d’una interfície que interactua amb els consumidors per recomanar-los productes i experiències i que l’empresa llençarà al mercat a principis de l’any que ve.
- Bismart és una de les 16 empreses i centres tecnològics catalans que seran a l’estand de la Generalitat (B271) al congrés de la Internet de les Coses.
- L’empresa ha obert aquesta setmana una nova oficina a Singapur i preveu 3M€ de facturació enguany, un 50% més que al 2015.
L’empresa catalana Bismart ha desenvolupat un ‘assistent digital’ basat en sistemes d’intel·ligència artificial que busca millorar el procés de compra dels consumidors. La tecnològica ho presentarà a l’Internet of Things Solutions Wolrd Congress, que se celebra del 25 al 27 d’octubre a Fira Gran Via de l’Hospitalet de Llobregat.
Es tracta d’una interfície (pantalla de mòbil, tauleta o ordinador) que interactua amb els consumidors per recomanar-los productes, serveis o experiències. El sistema va associat a les targetes de fidelització dels clients i funciona a partir d’aquesta informació i dels algoritmes predictius d’intel·ligència artificial. Albert Isern, CEO de Bismart, explica que “estem treballant amb una empresa de retail internacional i una cadena de clíniques d’estètica per a fer el llançament al mercat a principis del 2017”.
Segons Isern, aquest sistema permetrà “oferir un millor servei als consumidors, basat en els seus gustos i característiques demogràfiques”. “La interfície és un robot intel·ligent que dialoga directament amb el client i li fa recomanacions sobre peces de vestir, altres combinacions o fins i tot la possibilitat de publicar fotografies a les xarxes socials”, explica Isern. L’’assistent digital’ es complementa amb un ‘mirall intel·ligent’ que reconeixerà l’usuari quan aquest entri a la botiga per fer-li suggeriments in situ.
Al congrés, Albert Isern espera “presentar aquestes capacitats predictives per ajudar a les empreses a perfilar els seus clients target i ser més eficients en les seves campanyes de màrqueting”. “El big data a nivell estadístic ens ajuda a ser més efectius”, conclou.
Amb seu a Barcelona, Bismart compta amb 50 treballadors i ha obert aquesta setmana una nova oficina a Singapur. L’empresa preveu tancar l’any amb un volum de negoci de 3M€, un 50% més que l’any passat, i estima que la facturació per a la zona d’Àsia Pacífic serà de 500.000 euros el primer any.
16 empreses i centres tecnològics, presents a l’estand de la Generalitat a l’IoT Solutions World Congress
Els centres i empreses catalanes ubicats a l’estand de la Generalitat (B271) al congrés són Accent Labs, Ackstorm, Agrifood, Altek Engi, Atlantis IT, Bismart, CIGO! By Sparsyty, Cit UPC, CTTC, Datumize, Eurecat, i2Cat, Ilimit, Sensing & Control, Tecsidel i Vintegris. A més, la Generalitat ha editat un catàleg que recull totes les empreses catalanes del sector de l’IoT a Catalunya.
ACCIÓ és l’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya. Impulsa la millora del teixit empresarial català a través del binomi internacionalització-innovació, posant a disposició de l’empresa 36 Oficines Exteriors de Comerç i Inversions de Catalunya que donen cobertura a més de 90 mercats. A més, assessora les empreses catalanes perquè aconsegueixin finançament, les ajuda a créixer mitjançant programes de capacitació i les orienta en matèria de clústers. També és responsable, a través de l’àrea Catalonia Trade & Investment, d’atreure inversions estrangeres a Catalunya.
Bismart presentarà a l'IoT Solutions World Congress un robot digital basat en intel·ligència artificial per a millorar l'experiència de compra