• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L’empresa catalana iDERMO introdueix a Mèxic el seu portal de dermocosmètica amb una taxa de creixement del 75% en dos anys

Imatge per defecte
  • Es tracta d’una pàgina web -que actualment ja registra més de 26.000 visites úniques mensuals a Mèxic- dirigida a professionals i clients finals que recomana i localitza el producte de dermocosmètica que busca l’usuari al punt de venda més proper.
  • Pel projecte d’expansió en aquest país, iDERMO ha comptat amb el suport d’ACCIÓ a través de l’Oficina Exterior de Comerç  i d’Inversions a Ciutat de Mèxic. 

L’empresa catalana iDERMO ha introduït a Mèxic el seu portal de productes dermocosmètics i ha assolit una taxa de creixement del 75% en dos anys. Es tracta d’una web que presenta i recomana aquest tipus de productes a professionals o clients finals mexicans, registrant actualment 26.000 visites úniques al mes. 

El portal recull comentaris de consumidors de productes de marques mexicanes i de grans laboratoris farmacèutics internacionals, al mateix temps que permet localitzar el punt de venda més proper d’aquell producte per a l’usuari. Actualment ja presenta a Mèxic 750 productes de dermocosmètica, amb la previsió de superar els propers mesos els 1.400 productes.

Per aquest projecte d’expansió a Mèxic, iDERMO ha comptat amb el suport d’ACCIÓ a través de l’Oficina Exterior de Comerç  i d’Inversions a Ciutat de Mèxic. Segons el responsable digital de l’empresa, Marc Florensa, “Mèxic compta amb un públic objectiu de 24 milions d’usuaris consumidors de dermocosmètica, és un país amb molt potencial de creixement”.

Segons explica Florensa, “el nivell de consultes i preguntes que rebíem de Mèxic al nostre portal iDermo.com ens va fer analitzar les possibilitats de creixement al país”. “Després de realitzar diversos estudis vam veure que Mèxic és un mercat on el concepte de cuidar-se a un mateix està creixent molt, i és el primer país importador de cosmètica de tot el continent”, subratlla.

iDERMO, fundada l’any 2013, compta actualment amb 25 treballadors. A curt termini preveu consolidar la seva presència a Portugal i Colòmbia i introduir el seu portal a Xile, França, Argentina, Itàlia i els Estats Units. 

Relacions comercials amb Catalunya

Amb un creixement econòmic del 2,3% el 2016, Mèxic compta actualment amb 132 milions d’habitants. Les exportacions catalanes en aquest país van créixer un 2,3% respecte el 2015, el tercer any de creixement consecutiu, assolint els 1.286 milions d’euros. Actualment hi ha més de 4.500 empreses catalanes que exporten en aquest país, principalment vehicles, maquinària i peces de vestir. ACCIÓ compta amb una Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions a Ciutat de Mèxic des de l’any 1989.

 

Segons iDERMO, “Mèxic compta amb un públic objectiu de 24 milions d’usuaris consumidors de dermocosmètica, és un país amb molt potencial de creixement”