Casos d'empresa Arthur Holm i Marvut Technologies
La startup Marvut ha creat un catàleg virtual perquè Arthur Holm pugui donar a conèixer els seus productes a potencials clients de manera virtual. Les dues empreses es van conèixer en el marc de les reunions B2B Open Innovation Challenge del congrés de l'audiovisual ISE.
Arthur Holm buscava una solució per ensenyar els seus productes de manera virtual i sense necessitat de transportar el seu hardware d'un país a l'altre. I, per la seva banda, Marvut Technologies ofereix solucions tecnològiques immersives i hologràfiques. I què va passar? Van fer un 'match': les dues empreses es van conèixer a l'Open Innovation Challenges de l'ISE, organitzat per ACCIÓ i la Enterprise Europe Network a Catalunya, es van entendre i van començar a treballar plegats.
Marvut va crear un catàleg virtual que, a través d'unes ulleres de realitat virtual, un client potencial pot fer un tour per conèixer els productes de l'empresa. "La gent pot navegar en diferents entorns i pot anar a una sala de conferències, una sala de reunions, pot activar els productes. Els productes surten, s'amaguen, giren... Poden interactuar com si estiguessin a una sala de reunions o un showroom físic", explica Montse Romero, gerent d'Arthur Holm.
"Per nosaltres va ser un gran repte poder ser a prop de les empreses que estaven fent la convocatòria per als challenges, com Arthur Holm", reconeix Diego Fernández CEO de Marvut. A través d'aquestes reunions aquesta startup va poder connectar amb grans empreses que tenien reptes tecnològics.
L’objectiu dels Open Innovation Challenges és unir proveïdors de tecnologies amb empreses que busquen solucions innovadores. Es tracta d’esdeveniments B2B on les empreses que cerquen noves tecnologies es reuneixen breument amb altres empreses o startups en reunions pre-agendades.
El proper esdeveniment és durant el MWC Barcelona. Descobreix els reptes d'empreses com Ikea, Samsung o Astrazeneca i prepara les teves solucions!