ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Incorporar noves iniciatives disruptives a l’empresa. El cas del Grup Lavinia

Casos d'empresa   Ignasi Marcet (Grup Lavinia)

El Grup Lavinia ha accedit a un procés de consultoria per aplicar noves iniciatives disruptives a través de metodologies de transformació empresarial. Una iniciativa que ha desenvolupat a través dels Ajuts a la disrupció d'ACCIÓ.

El Grup Lavinia ha participat en un procés d’ideació de noves iniciatives disruptives amb l’objectiu d’explorar noves tendències tecnològiques per a l’empresa. Per fer-ho, han accedit a un programa de mentoria per identificar vies de disrupció a partir de plantejaments de les organitzacions exponencials.

"Vam evolucionar cinc iniciatives de les quals una ja s'ha fet projecte amb client. El resultat és immillorable des d'aquest punt de vista. Té molt valor i que si no hagués sigut per la proposta d'ACCIÓ probablement no ho haguéssim fet. I ha estat un gran encert", explica Ignasi Marcet, cap de desenvolupament de negoci.

Aquest projecte ha estat possible a través dels Ajuts a projectes de disrupció empresarial, una oportunitat per l’empresa per identificar i idear noves vies de transformació del model de negoci.

Contingut relacionat

Ajuts a projectes de disrupció empresarial

Canvia la realitat de la teva empresa

Barcelona & Catalonia Startup Hub

El portal de les startups més disruptives. Busques innovació? Vols formar-ne part? Descobreix-lo!