ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Claus per desenvolupar un pla de màrqueting digital internacional

Idees d'experts   Montserrat Peñarroya i Victor de Francisco

Què pot aportar un pla de màrqueting digital per ajudar la internacionalització de les empreses? Com s'ha de fer? Per què és tan important una bona estratègia a Internet amb visió internacional?

Consultors experts en màrqueting digital expliquen les claus d'una bona planificació. Estudiar amb detall l'entorn i la competència, i tenir un equip de professionals amb formació específica és un bon començament.

Idees Força

El pla de màrqueting digital internacional permet obrir l’empresa a nous mercats i segmentar el públic objectiu.

Els passos més importants per fer un bon pla són analitzar la competència, definir els objectius i començar les accions en línia.

Cal atreure trànsit al lloc web. Les tècniques SEO, SEM i les xarxes socials són les eines més efectives.

És necessari un canvi de xip per integrar Internet en l’estratègia empresarial.

Catalunya està ben posicionada, però cal més formació en el disseny de pàgines web ben orientades.

Pàgines relacionades