Idees d'experts Carles Acedo, Gesame
Per empreses com Gesame la internacionalització no és opcional, és una obligació. Una expansió que els ha portat a treballar amb empreses com Disney i fer-los, fins i tot, una hamburguesa amb la cara d'un Mickey Mouse. Escolta el capítol 3 de Punt d’inflexió!
Prop del 90% dels ingressos de Gesame provenen de la seva estratègia d’exportació internacional. En un moment en què les fronteres ja no són un problema per donar-nos a conèixer al món, empreses exitoses com aquesta demostren com el fet de pertànyer a una petita ciutat com Vic no és un impediment per proveir grans empreses internacionals com Disney als Estats Units. I no només això: fer-los, també, hamburgueses amb la cara del Mickey Mouse.
Gesame no es dedica a processar carn sinó a donar-li forma a través d’unes màquines que fabrica i que tenen una vida útil molt llarga. És per això que l'expasió internacional s'ha convertit en una obligació per seguir creixent i continuar fabricant sense perdre pistonada. Hamburgueses del Mickey Mouse a banda, com s’ho fan per arribar a tot el món? Quina és la metodologia per portar els seus productes a l'estranger? En parlem amb el seu director, Carles Acedo, en un nou capítol de Punt d'inflexió.
En el capítol d’avui, a més, comptem amb Cristina Serradell, directora de Negoci internacional d’ACCIÓ: "La internacionalització és una carrera de fons. Requereix esforç i persistència i fa l’empresa més resilient".
Punt d’Inflexió és el pòdcast d’ACCIÓ en col·laboració amb Via Empresa que t'apropa els moments decisius que han canviat el curs d'empreses catalanes. Cada episodi es pot escoltar a les plataformes Spotify, Ivoox i Youtube.