ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Tancar amb èxit un ‘equity crowdfunding': una bona campanya de màrqueting

Idees d'experts   Alfons Nonell-Canals

Alfons Nonell-Canals, fundador de Mind the Byte, va explicar com va dissenyar i executar l'operació perquè la ronda de finançament col·lectiu de la companyia fos un èxit. En aquest sentit, va detallar les diferents decisions preses: la selecció de l'instrument de finançament, l'import mínim d'inversió, el contracte, els diferents tipus de socis, i sobretot, la importància de la comunicació.

15/12/2015

Idees Força

  • És important triar una plataforma que tingui trànsit i garanties jurídiques
  • Quan s’inicia una campanya cal constància i estar reparat per una doble jornada laboral
  • Iniciar una ronda implica transparència: aportar dades financeres i pla d’empresa
  • Cal fer seguiment de les peticions d’informació i resoldre dubtes dels possibles inversors
  • Cal explotar al màxim les notícies i impactes positius relacionats amb l’empresa o el projecte

Perfil digital