ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Obrint el mercat de les licitacions internacionals

Idees d'experts

El mercat creixent de les licitacions internacionals és un segment econòmic que representa ja entre el 15% i el 20% del PIB mundial i que, en molts casos, arriba a suposar el 50% dels pressupostos de les administracions públiques.

Recupera els continguts d'aquest seminari en què es van explicar les característiques de les licitacions internacionals i de les institucions multilaterals, els actors que cal conèixer, algunes bones pràctiques, els principals mercats i les vies d'accés, tota mena d'aspectes clau en les licitacions i com accedir-hi.

27/06/2017

T'apropem i t'assessorem sobre com accedir a les licitacions internacionals amb finançament d'organismes multilaterals a través del servei de Contractació Pública Internacional.

Materials del seminari