Què has de saber?
Les associacions i federacions de règim general i les d'utilitat pública i les fundacions han de comunicar el web de transparència per poder integrar la seva informació al portal de la transparència de la Generalitat d'acord amb la Llei 19/2014.
Aquest tràmit només es pot fer per internet amb certificat digital. La documentació que aporteu fora d’aquest canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Associacions i federacions inscrites en el Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya i fundacions inscrites en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya que gestiona el Departament de Justícia, que hagin percebut ajuts i subvencions en els termes de l’article 3.4 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Es pot comunicar en qualsevol moment
Passos a fer
-
Primer pas
Comunicar el web de transparència
Aquest tràmit només es pot fer per internet. Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de representant, de persona vinculada, o de persona física.
Per garantir que esteu fent servir la darrera versió dels formularis en el moment de la tramitació, cal que cada vegada que els hagueu d’utilitzar us els descarregueu. Si reutilitzeu els documents es pot donar el cas que presenteu una versió obsoleta.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com es rep la resposta?Rebreu un missatge per SMS o per correu electrònic que us avisarà que teniu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut de la notificació a través del servei [...]
Com es rep la resposta?
Rebreu un missatge per SMS o per correu electrònic que us avisarà que teniu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut de la notificació a través del servei l’e-NOTUM o entrant a la vostra Àrea privada. En ambdós casos caldrà que us identifiqueu amb l’idCAT Mòbil o un certificat digital.