Què has de saber?
Ajuts a iniciatives de reforç a la competitivitat per a projectes de clústers.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Terminis: Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins a les 14:00 hores del dia 4 de novembre de 2020.
Línia 1. Ajuts per a projectes de reforç competitiu empresarial
Els clústers integrants, acreditats i vigents del Programa Catalunya Clústers d'ACCIÓ així com les empreses i agents d'entorn, amb establiment operatiu a Catalunya, que formin part d'aquests Clústers, amb un màxim de 10 participants entre empreses, clústers i agents d’entorn. Les empreses i agents d’entorn d’aquests clústers únicament podran actuar com a participants de l’ajut però no com a sol·licitants.
Línia 2. Ajuts per a projectes de desenvolupament i innovació
Els clústers integrants, acreditats i vigents del Programa Catalunya Clústers d'ACCIÓ així com les empreses i agents d'entorn, amb establiment operatiu a Catalunya, que formin part d'aquests Clústers, amb un màxim de 5 participants entre empreses, clústers i agents d’entorn. Les empreses i agents d’entorn d’aquests clústers únicament podran actuar com a participants de l’ajut però no com a sol·licitants.
Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins les 14:00 hores del dia 4 de novembre de 2020.
- Memòria tècnica del projecte.
- Pressupost complert i detallat del projecte de Desenvolupament i Innovació.
- Pressupost complert i detallat del projecte de Reforç Competitivitat.
- En el cas de projectes col·laboratius entre clústers, agents de l'entorn i/o empreses, fitxa de participació, signada pel representant legal de cada un d'ells.
- En el cas de projectes col·laboratius entre clústers, agents de l'entorn i/o empreses, document acreditatiu de poders per actuar com a representant legal de cada participant, en cas que aquest no estigui inscrit al Registre Mercantil o el registre corresponent.
- En el cas d’Ajuts per a projectes de reforç competitiu empresarial, que es defineix a l'annex 2 de les bases, declaració dels ajuts rebuts en concepte de minimis dels darrers tres anys.
Documents
Ser un clúster integrat, acreditat i vigent al Programa Catalunya Clúster d'ACCIÓ, així com empreses i agents de l’entorn amb establiment operatiu a Catalunya i que formin part d’aquest Clústers.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
Terminis
Del 28/10/2020 al 04/11/2020Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Representant de persona jurídica que acrediti que la persona signant està vinculada a la sol·licitant i disposa de capacitat de representació d'aquesta.
-
Segon pas
consulta l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
-
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa(amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva sol·licitud?
En fer la sol·licitud, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de Tràmits Gencat.Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?
A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra àrea privada de Tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital, es pot consultar l'estat del vostre tràmit a través de L'Àrea privada. Si no disposeu de certificat digital, el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit. En el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de la notificació al Tauler electrònic, l’entitat haurà de presentar tota la documentació que es requereix, si no ho fa, s’entendrà que desisteix la seva petició.
Quin és el termini per rebre la resolució d’atorgament?
El termini màxim per emetre la resolució i notificar-la serà de sis mesos a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En el cas que l’òrgan competent no dicti i notifiqui la resolució en el termini de sis mesos esmentat, s’entendrà que la sol·licitud s’ha desestimat d’acord amb l’article 54.2.e) de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
La resolució, amb indicació de la quantia de l'ajut atorgat es publicarà al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya sens perjudici que pugui utilitzar addicionalment altres mitjans electrònics. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.
Contra la resolució de concessió o de denegació dels ajuts, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs potestatiu de reposició davant el/la conseller/a delegat/da d’ACCIÓ en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la seva notificació, d’acord amb el preveuen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; o directament recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el termini de dos mesos, a comptar de l’endemà de la seva notificació, de conformitat amb l’article 46 i l’article 10 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
AVIS
En cas que no pugueu tramitar per una incidència en el sistema, torneu a provar-ho més tard.
Només en el cas que hi hagi una interrupció no planificada en el funcionament dels sistemes electrònics durant l'últim dia establert per a la realització del tràmit corresponent, aquest tràmit es podrà dur a terme durant els 3 dies hàbils consecutius següents.
Consulteu les condicions tècniques necessàries per a fer tràmits en línia a Tràmits gencat