Què has de saber?
Ajut dirigit a les Xarxes d’Inversors Privats acreditades per ACCIÓ per incentivar el tancament d’operacions d’inversió en empreses catalanes innovadores en fases inicials i amb un alt potencial de creixement.
Entitats catalanes amb l’acreditació com a entitat de finançament alternatiu d’ACCIÓ en la categoria de Xarxes d’Inversors Privats en vigor a la data de sol·licitud de l’ajut. Per presentar-se a l’ajut, les entitats han de justificar com a mínim dues operacions d’inversió tancades en empreses amb seu social a Catalunya, en forma de capital o de préstec participatiu o convertible, realitzades entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2021, i per un import global desemborsat per operació igual o superior a 20.000€ (comptant els desemborsaments de tots els inversors que participen en l’operació). Les entitats sol·licitants hauran de presentar el total d’operacions detallat, així com els documents que acreditin l’exactitud de cada operació.
-
Ser una Xarxa d’inversió privada beneficiària dels ajuts 2021
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
-
Segon pas
Consultar l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar
l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit.