Què has de saber?
Atorgar finançament addicional per a cobrir la despesa en cost salarial que comporta per a les entitats beneficiàries, dels ajuts aprovats en les convocatòries 2017 i 2018 de TECNIOspring PLUS, la necessitat d'ampliar el període de contractació de la persona investigadora degut a l’afectació de la declaració de l’estat d’alarma a Espanya arran de la crisi sanitària de la COVID-19.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Terminis: Des de les 00:00 hores de l’endemà de la publicació fins a les 14:00 hores del dia 20 de juliol de 2020
Els centres TECNIO i les empreses amb establiment operatiu a Catalunya beneficiàries de les convocatòries 2017 i 2018 de TECNIOspring PLUS amb un projecte vigent durant l’Estat d’alarma.
Ser beneficiari/a d'un ajut per dotar de finançament addicional per aprojectes aprovats Tecniospring Plus dels anys 2017 i 2018.
Passos a fer
-
Primer pas
sol·licitar
AVIS: Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Si disposeu de certificat digital es pot consultar
l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta. Si no disposeu de certificat digital el podeu consultar a través de l'espai Estat de les meves gestions, amb el NIF/DNI i l’identificador de tràmit
-
Tercer pas
Consultar l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions(amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).