Què has de saber?
L'objecte d'aquest servei és la inscripció del canvi de domicili social d'una federació. Per tal de fer efectiva la publicitat registral i gaudir de tots els seus beneficis és necessari mantenir actualitzades totes les dades inscrites.
Aquest tràmit només es pot fer per internet i amb certificat digital.
No es tindrà en compte la documentació que no es lliuri per aquest canal, ni computarà a efectes de data de presentació.
A les federacions, confederacions i coordinadores d'associacions inscrites en el Registre d'associacions.
Es pot sol·licitar la inscripció després d'haver pres l'acord de canvi de domicili social.
Cal adjuntar a la sol·licitud el certificat signat pel secretari amb el vistiplau del president amb indicació del nou domicili i de l'òrgan directiu (junta directiva o assemblea) que ha aprovat el canvi, i la data d’aquest acord.
Certificat de l'acord de canvi del domicili social[50,98 kB ]
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Inscriure
Per garantir que esteu fent servir la darrera versió dels formularis en el moment de la tramitació, cal que cada vegada que els hagueu d'utilitzar us els descarregueu. Si reutilitzeu els documents es pot donar el cas que presenteu una versió obsoleta.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quina és la resposta de l’Administració?
Quina és la resposta de l’Administració?
Si es compleixen els requisits legals, la persona sol·licitant rep l'ofici de notificació de la inscripció del nou domicili social en el Registre. En canvi, si no es compleixen els requisits legals, la persona sol·licitant rep un escrit on es detallen els aspectes que cal rectificar i/o la documentació necessària per poder fer efectiu el canvi de domicili social de la federació.
La notificació sobre el canvi de domicili social es produeix en un termini màxim de 3 mesos a partir de la rebuda de tota la documentació ajustada a la normativa d'associacions.
Si en aquests mesos no es rep una resposta de l'Administració, s'entén que la sol·licitud ha estat estimada per silenci administratiu.
Com es rep la resposta?
Rebreu un missatge per SMS o per correu electrònic que us avisarà que teniu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut de la notificació a través del servei l’e-NOTUM o entrant a la vostra Àrea privada. En ambdós casos caldrà que us identifiqueu amb l’idCAT Mòbil o un certificat digital.